"bir dakika bir dakika."
onu sınıftan çıkarıp sürükleyen gojodan ayrılmıştı itadori. gojo oflayıp sıkıntıyla ona döndü.
"evet?"
"maçta oynayamam."
"ama oynayacaksın."
"basketbol oynamayıp oynamadığımı sordun sen bana. maçta oynar mısın diye değil." gojo tekrar kolundan tutup itadori'yi kendine çekti. "ama oynamak zorundasın." sesini olabildiğince yumuşak tutmuştu.
itadori gözleriyle hala sırasında oturup onları izleyen megumi'ye çevirdi. yardım etse ölür zaten diye geçirdi içinden.
"itadori maçta oynar mısın? oynarım tabii ki gojo senpai sen hiç üzülme. bak kabul ettin bile." çocuğu tekrar kolundan tutup merdivenlere götürmeye çalışılırken birisi itadori'yi bu sefer geriye çekmişti.
"gojo rahat bırak çocuğu." itadori kolunda duran ele baktı.
"maça geliyorsun o zaman?" megumi sıkıntıyla nefesini bıraktı. "sakat olduğunu biliyorum megumi ama senin sahada bulunman bile bizim avantajımıza. yoksa bu kadar ısrar etmem biliyorsun."
"tamam üzerimi değiştirip geleceğim." gojo sınıftan çıkmak için arkasını döndüğünde megumi ona seslendi. "takım kaptanı benim gojo. hatırlatmak istedim." gojo'nun gülüşü yüzünde belirdiğinde cevap vermeden çıktı sınıftan. megumi pembe saçlı oğlana döndü.
"kusura bakma kendisi bu aralar biraz stresli de." elini oğlanın kolundan çekip sırasındaki çantasına yöneldi.
"kugisaki ben antrenmana gidiyorum." genç kız onu onayladığında megumi ile ilgilenmiyordu bile.
itadori'nin yanına geldiğinde oğlan hala aynı yerde duruyordu.
"şey ismin-"
"itadori." biraz önce arkadaşın da adımı söylemişti demek istedi itadori ama sessiz kalmayı tercih etti.
"kugisaki birazdan antrenman alanına gelecek sende onunla gelsene. istersen antrenmana da katılabilirsin. takıma oyuncu alacağız bu yıl nasıl oynadığını görürüz hem."
"bugünlük izlemeye gelsem yanımda yedek kıyafet yok."
"bende var istersen verebilirim." itadori yutkunup gözlerini aşağıya çevirdi. megumi'nun gözleri kugisaki'yi bulduğunda kız eliyle onay işareti yapıp kafasını sallıyordu. megumi tekrar itadori'ye dönüp, "sen gel veririm ben sana." dedi.
tekrar kugisaki'ye döndüğünde kız onu tekrar onaylayıp, boynunu keser gibi yapmıştı. megumi göz devirmemek için çok zor durup, eliyle itadori'nin omuzuna götürdü.
"gel hatta biz direk gidelim. kugisaki gelir."
-
soyunma odasına girdiklerinde itadori etrafta gözlerini gezdirdi. büyüktü ve ferah duruyordu. megumi bir dolaba yöneldi ve şifresini girip açtı. itadori çocuğa yaklaştığında, megumi elinde yedek formalarını ona uzattı.
"sen giyin dışardayım ben."
"teşekkürler."
megumi odadan çıktığında itadori hızla giyinmiş ve dışarı çıkmıştı. megumi kapının yanına yaslanmış tek ayağı duvarda onu bekliyordu.
"ne kadar süre basketbol oynadın."
"3 yıl oynayıp 1 yıl ara verdim."
sahaya girdiklerinde gojo onları görüp yanlarına gelmişti hemen. "jumpei sakatlandı ve yedekte başka oyuncu yok."
"ne?"
yerde yatan iki çocuktan biri bileğini tutuyordu. itadori yanında sinirden patlamak üzere olan çocuğun sırtına elini koydu. megumi ona döndüğünde diyeceği şeyden pişman olacağını bilse de yine de yapmak istemişti.
"ben oynayabilirim.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball ¦ itafushi ✔
Fanfictionitadori yuji yeni geldiği okulda, basketbol takım kaptanı megumi fushiguro'ya aşık olmuştu.