30

1.3K 229 163
                                    

şimdiye kadar hiçbir kitabımda oy sınırı koymadım ama bu kitapta çok fazla hayalet okuyucu var ve beni gerçekten üzüyor o yüzden,,
oy sınır: 40
-

güneşin doğuşuyla ilk uyanan itadori olmuştu. lacivert saçları yastığa dağılmış ve huzurlu uyuyan oğlanın yanağına belli belirsiz bir öpücük koyup yataktan kalkmıştı.

dün gece duştan sonra hemen uyumuşlardı ve itadori ne yaptıklarını şimdi fark ediyordu. ayağa kalktığında beline giren ağrıyla yatağa geri oturmuştu.

megumi yataktaki hareketle gözlerini aralamış ve elini oğlanın üzerindeki tişörte atıp onu geriye çekmişti.

itadori'nin sırtı megumi'nin dizleri ile buluştuğunda bakışlarını oğlanın yüzüne çıkardı. megumi küçük bir gülümseme ile oğlanı izlerken, itadori de gülümsemişti.

"günaydın bebeğim."

"günaydın-" megumi yataktan doğrulup ellerini pembe saçlara atmış ardından dudaklarını itadori'nin dudakları ile birleştirmişti.

kısa bir öpüşmeden sonra megumi ayrılmış ve gözleri kapalı duran oğlana bakmıştı tekrar.

"ağrıyor mu?"

"biraz." dedi itadori ve tekrar megumi'nin yanına uzandı. ayağa kalkmaya cesaret edememişti.

megumi belinden oğlanı çekmişti kendine. yatak tek kişilikti ne de olsa düşebilirdi.

"yemekten sonra ağrı kesici al. orman yürüyüşü var bugün. eğer gidemeyecek olursan sensei ile konuşuruz."

kapı çaldığında ikisinin de bakışı oraya yönelmişti.

megumi yataktan kalkıp kilitli kapıyı açtığında gojo içeri girmişti.

"kalkmadınız mı siz daha? kahvaltı başlayacak birazdan." 

kendini yatağa atmış ve gözlerini kapatmıştı.

"yorgun duruyorsun?" itadori'nin yönelttiği soruyla gojo, tek gözünü açıp oğlana baktı.

"sizin yüzünüze tüm gece dışarıdaydık geto'yla. bu gece sizde sıra."

"tamam." megumi eşyalarını alıp, üzerini giymek için banyoya girdi. gojo yataktan kalkıp itadori'nin yanına geldi.

"megumi bunu sorduğumu duysa beni öldürür ama kimin umurunda. yaptınız mı? lütfen boş yere dışarda yatmış olmayalım."

"ne cevap vermem gerekiyor?"

"evet demezsen ikinizi de öldürürüm."

"rahat bırak yuji'yi."

"görmemişin bir sevgilisi olmuş." 

"sen gelsene benimle." dedim megumi ve oğlanı kolundan tutup kapıya yönlendirdi. çıkmadan önce itadori'ye bakmıştı.

kapının önüne çıktıklarında gojo oğlana dönmüştü. megumi'nin söylemeye niyeti yoktu ve itadori ayağa kalkmış olsaydı oğlanla dalga geçerdi.

"ne oldu?"

"sonraki maçlar ne zaman?"

"cidden bunu mu soracaksın? takım kaptanı olarak bilmeme ihtimalin yok."

"unuttum."

"yok başka maç. belki kışın komşu okullarla hazırlık maçı yaparız." sonra gojo aklına gelen fikirle megumi'ye döndü. "kaijo da burada belki maç yaparız. eğlenceli olur."

"olabilir." demişti megumi.

geto görüş açısına girdiğinde gojo ona yönelmiş ve megumi dikkati dağıttı için derin bir nefes vermişti. ardından kapı açılmış ve pembe saçlı oğlan, birkaç adımda megumi'nin yanına gelmişti.

"gidelim mi?"

"yavaş yürüsek olur mu?"

"ağrıyorsa kal ben yemek getiririm."

"hayır ilk günden içerde kalmak istemiyorum."

kahvaltının yapılacağı alana geldiklerinde iki okulun basket takımı aynı masada oturuyordu.

megumi karşı okulun kaptanı ile selamlaşıp, itadori'nin yanına oturmuştu. ortada bir konu konuşuluyordu ama iki oğlanında çok umurunda değildi.

itadori beline giren ağrıyla yüzünü buruşturmuştu. megumi elini oğlanın beline attığında yavaş hareketlerle masaj yapmaya başladı. bittiğinde itadori teşekkür etmek için oğlanın elini sıkmıştı.

-

"oğlum atsana."

"geto buradayım!"

itadori kenarda oturuyordu ve iki takım maç yapıyordu. itadori'nin oynamaması tabi ki kendi arkadaşları tarafından dikkat çekmişti. ama megumi'nin kesin uyarısı ile üçü de susmuştu.

"selam." pembe saçlının yanına oturan kız ile bakışlarını ona çevirdi itadori.

"selam."

"kaijo'dan saionji yura. hoşlandığın biri var mı merak etmiştim."

"sevgilim var."

"oh anladım." kız hızla oğlanın yanından uzaklaşıp arkadaşlarının yanına gitmişti

"demek sevgilin var." megumi kolunu oğlanın omuzuna atmıştı.

"bitti mi maç?"

"kaybettik 27-34." sadece 10 dakika oynamışlardı ve kamptan sonra bir hazırlık maçı da ayarlamışlardı.

"akşam sürprizim var." itadori oğlana göz kırpmış ve megumi'yi gojo'nun yanına göndermişti.

-

hava çoktan kararmış ve saat 11'i geçiyordu.

birkaç dakika önce gojo'ya bungalov evi verip ormana doğru ikili yürüyorlardı.

"nereye gidiyoruz?"

"geldik sayılır."

ağaçların arasından bir göl kenarına çıktıklarında, gölün hemen yanında bir çadır vardı.

"şaka yapıyorsun?"

"daha önce hiç kamp yapmadığını söylemiştin ve ilkini benimle yap istedim." demişti itadori

megumi göl kenarına oturup ayakkabılarını çıkarmış ve ayaklarını suyun içine soktuğunda itadori de aynısını yapmıştı hava zaten sıcaktı.

açık gökyüzü sayesinde etraf aydınlanıyor bu da birbirlerini daha iyi görmelerini sağlıyordu.

"ne ara ayarladın?"

"ayarladım bir şekilde boş ver orasını. ilk kez kamp yapacağın için heyecanlı mısın?"

"seninle olduğu için evet."

iki oğlan birbirine yaklaşıp dudaklarını birleştirdiğinde megumi itadori'nin alt dudağını kavramıştı. dilini ağzının içine yolladığında oğlan kendini inlemekten alamadı.

"bu ne içindi?"

"küçük bir teşekkür." diye yanıtladı megumi onu. sonra dudaklarını tekrar birleştirdiler.

-
LÜTFEN OY VERİN

soukoku kurgusu yayınladım ve 5k olmuş teşekkür ederimm

sınır geçtikten sonra görüşürüz <3

basketball ¦ itafushi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin