SELAMM
iyi okumalaaarr
-
saat gece yarısına yaklaşmıştı. iki genç boş yolda yan yana yürüyorlardı.
ara sıra parmakları birbirine değdiğinde ellerini birleştiriyor, bazense değen ellerini elektirik çarpmış gibi geri çekiyorlardı.
alkolden dolayı itadori hafif sarhoştu. megumi ise ona göre daha iyiydi.
itadori tökezlediğinde lacivert saçlı oğlan onu hızlıca yakalamış ve vücudunu kendine yapıştırmıştı.
"pardon ayağım takıldı."
"eve taksiyle dönebiliriz istersen yuji."
"olur." diye mırıldandı pembe saçlı oğlan ve kollarını oğlanın boynuna doladı. burnunu oğlanın boynuna yaklaştırıp kokusunu içine çektiğinde megumi de gözlerini kapatıp kafasını oğlanın omuzuna koydu ve kollarını da oğlanın beline doladı.
birkaç dakika sokağın ortasında o şekilde kaldılar. megumi bir taksi çevirdiğinde itadori çoktan megumi'nin omuzunda uyuya kalmıştı.
-
"sayfa doksanı defterinize yazın."
fizik hocası sınıftan çıktığında kugisaki sırasından kalkıp megumi'nin masasına oturdu.
sınıfa maki ve gojo da geldiğinde itadori de sırasında arkasına yaslandı.
"kugisaki ne oldu biliyor musun?"
kugisaki bir saçını kulağının arkasına yerleştirdi ve gojo'ya verdi dikkatini.
"sus." diyen maki oğlanın bacağına bir tane geçirip sevgilisinin yanına geldi.
"ne oldu?"
"bir şey olmadı güzelim." kızı o masadan uzaklaştırmaya çalıştığında gojo kızı bileğinden tuttu.
"alt sınıflardan kızın biri maki'ye çıkma teklifi etti."
"maki yüzüne bile bakmamıştır."
gojo kızı sinirlendiremediği için oflayıp boş sıralardan birine oturdu.
"dışarı çıkalım en azından sınıfta boş boş durmak yerine."
"zil çalacak birazdan çıkmamıza değmez." diye cevapladı itadori gojo'yu.
megumi ile itadori göz göze geldiğinde itadori oğlanın ne yapacağını anlayıp sırasından kalktı hızla ama yetişememişti.
"üçlü randevuya çıkalım."
maki ve kugisaki megumi'nin teklifini duyduğunda "HAYIR!" demişti.
"EVET!" gojo diğer iki kıza rağmen evet diye cevaplayıp hızla megumi'ye döndü.
"çok iyi düşündün megumi. çok güzel olacak."
itadori iki kıza yaklaştı yavaşça.
"bittik değil mi?"
"bittik." diye yanıtladı onu maki.
-
öğle zili çaldığında itadori megumi'nin sırasına yaklaşıp oğlanın bileğini tuttu yavaşça ve baş parmağı ile okşadı.
"benimle gelsene bir."
iki oğlan kugusaki'yi gönderip en üst kattaki erkekler tuvaletine gittiler.
burası en üst katta olduğu için kimse gelmiyordu.
itadori oğlanın bileğini bırakmadan en üst katta kadar çıktı.
tuvalete geldiklerinde kabinlerden birine girdiler ve itadori megumi'yi kapıya yasladı.
"neden geldik buraya?" megumi alaycı bir şekilde sormuştu.
itadori dudaklarını araladığında megumi dudaklarını oğlanın dudaklarına kapattı ve dilini ağzının içine yolladı.
elini itadori'nin boynuna yerleştirmiş ve oğlanı kendine çekiyordu.
itadori oğlanın kemerini açmış ve pantolonun düğmesini açtıktan sonra sağ elini iç çamaşırının kenarında gezdirmeye başladı.
megumi uyarıldığı için dudaklarını nefes nefese oğlandan ayırdı.
"sıra bende."
itadori megumi'nin cümlesine karşı gülümsemişti.
"emin misin sevgilim?" diye sormuş ve tek kaşını kaldırmıştı. "belli olmaz kimde olduğu."
elini tekrar oğlanın beline götürdüğünde iki eli de bileklerinden tutulmuştu.
"akşamı bekle bebeğim." megumi oğlanın dudaklarını öpüp geri çekildiğinde dış kapı açılmış ve içeri birisi girmişti.
-
sonraki bölüm smut kim seme olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball ¦ itafushi ✔
Fanfictionitadori yuji yeni geldiği okulda, basketbol takım kaptanı megumi fushiguro'ya aşık olmuştu.