21

1.4K 211 121
                                    

selammm nasılsınız?
megumilerin okulunun ismi jujutsu lisesi tamam mı jdbcpıenxd
-

takımlar sırayla sahaya çıkmış ve yerlerine geçmişti. hakem elindeki topu birkaç kere yere sektirmiş ve hava atışı için yerini almıştı. düdük çalmış ve gojo ile karşı takımın oyuncularından biri top için zıplamıştı.

gojo topa dokunmuştu ama karşı takımın oyuncusu topu gojo'nun elinden almayı başarıp takao'ya paslamıştı. megumi oğlana doğru koşmaya başladığında takao, orta sahada bekleyen midorima'ya topu atmış.

top midorima'nın havada duran eline gelmiş ve oğlan beklemeden topu diğer potaya atmış ve girmesini beklemeden arkasını dödnü ve yürüdü.

havadaki top saniyeler içinde potaya girdiğinde megumi sinirle kendi potalarına döndü.

top tekrar sahaya girdiğinde gojo beklemeden topu itadori'ye pasladı. itadori diğer sahaya geldiğinde iki oyuncunun arasından geçip topu pota camına çarptırmış ve basket olmasını sağlamıştı.

durum şimdi 3-2'ydi.

top tekrar shutoku lisesindeydi. megumi oyunculardan biriyle karşı karşıya gelmiş ve oyuncunun yapacağı hamleyi anlayıp topa dokunmuştu. top itadori'ye geldiğinde oğlan koşup basket atmış durumu 3-4 yapmıştı.

shutoku lisesi topu tekrar oyuna soktuğunda jujutsu lisesi topun midorima'ya ulaşmasını engellemeye çalışıyordu.

gojo topu miyajiden çalmış ve iki bacağının arasından geçirip, zıplamış ve topu potaya göndermişti. (3-6) 

arka arkasına sayı alıyorlardı.

top takao sayesinde midorima'ya ulaştığında megumi zıplayıp atmasına engel olmak istemişti ama top potaya girmişti.

"bugünün şanlı burcu yengeç." dedi midorima gözlüklerini düzeltirken. (burçlarla baskebol arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışıyorum...)

megumi cevap vermeyip arkasını döndü ve topun oyuna sokulmasını bekledi. (6-6)

itadori tarafından megumi'ye top atıldı ve megumi hızla karşı potaya koştu. çevresine bakındığında sağda itadori'yi gördü ve topu ona attı potanın arkasına gittiğinde itadori ona atmıştı. megumi potanın arkasından topu göndermiş, top hızla potaya girmişti. takım bağırıp megumi'ye koşmuştu. (6-8)

midormima'nın dudaklarından bir 'tch' sesi yankılanmış ve kafasını iki yana sallamıştı. takao ile göz göze geldiklerinde oğlan topu oyuna sokmak için pota altına gitmiş çalan düdükle havada olan midorima'nın eline gitmişti top. jujutsu lisesi ne olduğunu anlayamadığı için durmuş ve topun potaya girişini izlemişlerdi. sayı olmuş ve düdük çalmıştı. (9-8)

-

son on dakikalık periyoda gireceklerdi ve son molalarındaydı iki takımda.

durum 108-105'di.

shutoku lisesi 3 sayıyla öndeydi. son saniye attıkları topla öne geçmişlerdi yoksa jujutsu lisesi son periyoda eşit skorla girecekti.

maç boyunca en çok yorulan megumi olmuştu. midorima'nın bütün üçlüklerine zıplamış ve birkaç tanesini durdurmayı da başarmıştı. koç bu on dakika da aynı şekilde devam etmesini söylemişti.

megumi boynundaki havluyla yüzünü silmiş ve havluyu yanına koyup ayağa kalkmıştı.

"hadi kazanalım şu maçı."  

sahaya çıktıklarında maç başlamış ve top itadori'deydi. megumi midorima'yı kadraja alıyordu bu yüzden mümkün olduğunca bana top göndermeyin demişti oğlan takım arkadaşlarına.

itadori potaya koştuğunda karşı takımdaki oyunculardan biri oğlanın geçmesine izin vermeyip omuz atmıştı. top dışarı çıkmış ve itadori yere düştüğünde megumi oraya koştu.

itadori elini omuzuna yerleştirip yerden kalkmaya çalıştığında megumi oğlanı belinden tutup kaldırdı ve onu düşüren oyuncuya baktı.

itadori megumiden ayrılıp birkaç adım uzaklaşmıştı. megumi şaşırıp pembe saçlı oğlana baktı.

"faul 2 serbest atış."

itadori omuzunu hareket ettirmiş ve topu birkaç kez sektirip potaya gönderdiğinde sayı olmuştu. ikinci topu da potaya girdiğinde durum 108- 107 oldu.

serbest atışlar bitmiş maç tekrar başlamıştı. shutoku lisesi topu midorima'ya ulaştırdığında midorima topu atmak için zıplamış ama megumi büyük birkaç adım atıp hızla zıplamıştı. top midorima'nın elinden çıktıktan sonra megumi topa vurup dışarı çıkmasını sağladığında nefes nefese yere inmişti.

bütün takım şok içinde iki oyuncuya baktığında midorima arkasını dönüp gitmişti.

gojo oğlanın yanına gelip omuzuna vurduğunda megumi acıyla inlemekten kendini alamamıştı. tüm maç boyunca zıplayıp durmuştu ve sınırını çoktan geçmişti. zıplamaktan bacaklarını hareket ettirmekte zorlanıyordu ama dayanması gerekiyordu.

"işte kaptan dediğin böyle olur!"

top sahaya girmiş ve maçın bitmesine bir dakika kalmıştı.

top midorima'ya geldiğinde tekrar zıplamış, megumi de onunla zıplamıştı ama midorima şaşırtıp topu pasladığında itadori araya girip topu karşı potaya zıplayıp basmıştı.

tüm takım bağırıp sayı düdüğü çalmıştı. durum 108-109 oldu.

geriye kalan saniyelerde midorima sürekli üçlük atmaya çalışmış ama megumi her seferinde çocuğu engellemişti.

durum hala 108-109'du ve son on saniyede midorima tekrar üçlük atmak için zıpladığında elinden çıkan topa megumi sertçe vurup pota yakınında bekleyen gojo'ya paslamış. gojo topu yakaladığında zıplayıp topu potaya göndermiş ve düdüğün çalmasıyla top potaya girmişti.

tüm takım çığlık atıp birbirinin üzerine atlarken 108-111 yenmişlerdi.

megumi yerde soluklanırken gülümseyerek gojo'ya sarılan çocuğa baktı. üzerine atlayan birkaç takım arkadaşıyla o da gülmüş ve sonra selamlamak için sıraya geçmişlerdi.

-

takım okul otobüsünden inmiş ve herkes evlerine gitmek için okuldan çıkmaya başladığında megumi itadori'nin yanına gelmişti.

"mükemmel oynadın."

çantasında bir şey arayan çocuk megumi'nin geldiğini görmemiş ve irkilmişti. bakışlarını megumi'ye çıkardı.

"sende mükemmel oynadın. özellikle son atışın çok iyiydi."

megumi teşekkür etmiş ve kapıya doğru yürümeye başlamışlardı.

"eve beraber-"

çalan kornayla ikisinin de kafası okulun önündeki araca dönmüştü. itadori koşarak araca yöneldiğinde megumi arkasından bakmakla yetindi.

-

umarım maç sahnesini yazabilmişimdir bir ara bölümü unutup basket maçları izlemeye daldım wkndwlnslw 

basketball ¦ itafushi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin