alarm çaldığında megumi alarmı kapatıp yataktan kalkmıştı.
bugün pazartesiydi. megumi ve itadori o gece mesajlaştıktan sonra bir daha konuşmamışlardı.
megumi oğlanın olanlardan dolayı rahatsızlık duyduğunu düşünüp mesaj atmamıştı. e itadori de atmayınca megumi oldukça kötü hissetmişti.
işlerinin hepsini halledip evden çıktı.
hızlı yürüdüğü için okula varmıştı hemen. çok erken gelmemiş olsa da sınıf boştu. megumi en azından ders başlayana kadar uyuyabilir ve bir şeyler düşünmezdi.
sinizin kapısı açılıp içeri pembe saçlar girdiğinde şaşırdı megumi. itadori de megumi'yi görünce duraksamıştı.
"günaydın." diye mırıldandı itadori.
"günaydın."
itadori yerine geçtiğinde megumi'nin de uykusu kaçmıştı.
"bahçede kahve içelim mi?" itadori'nin sorusuyla megumi tamam demişti.
megumi elini sürgülü kapıya koyduğunda itadori de elini onun elinin üzerine yerleştirdi.
megumi gerginlikle yutlunup kafasını oğlana çevirdi. itadori ikisinin elinden bakışlarını megumi'ye çıkardı ve diğer eliyle oğlanı göğsünden itti.
megumi sertçe kapıya çarptığında ağzından bir inleme kaçmıştı.
"muhtemelen bunun için ikimizde mahvolacağız. eğer durmamı istersen durarım fushiguro."
megumi pembe saçlı oğlanın ne yapacağını anlamıştı. boşta olan eliyle itadori'nın yakasından tutup kendine çekti.
dudakları birleştiğinde nefessiz kalana kadar öpüştüler. itadori ayrılıp oğlanın gözlerine baktı.
"tokat atarsın diye bekliyordum."
mmegumi gülüp kafasını hayır anlamında salladı ve tekrar dudaklarını birleştirdi.
dışarıdan adım sesi duyana kadar öpüşmeye devam ettiler. ikiside daha sonra olacaklardan habersizdi.
-
bir önceki bölüm koymayı unutmuşum
geçenki dediğim itafushi kurgusunu yayınladım ona da bakın
öpüşmeleri aklımda yoktu qısqıhjqjıq 🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball ¦ itafushi ✔
Fiksi Penggemaritadori yuji yeni geldiği okulda, basketbol takım kaptanı megumi fushiguro'ya aşık olmuştu.