oy verin lütfen 🥺
-
"sizde bir şeyler var."kugisaki pipeti dudaklarına tekrar götürüp, sırtını sevgilisine yasladı.
"yok bir şey dedik ya ne uzatıp duruyorsun?" megumi en sonunda kızı tersleyip telefonuna geri döndü.
öğle arasındaydılar. bahçedeki banklardan birinde oturuyorlardı. megumi ve itadori yan yana otururken, karşılarında da kugisaki ve maki oturuyordu. gojo ise gelecek maçları konuşmak için hocanın yanındaydı.
itadori ve megumi sınıfa birileri gelene kadar öpüşmüşlerdi. sınıfa biri girmeden öncede ayrılmış ve öğlene kadar tek tük konuşmuşlardı.
ikisi de bu konu hakkında konuşmak için fazla gergindi.
"ben lavaboya gidiyorum."
megumi, kugisaki'nin bakışları arasında kalkıp geri okula girdi. sırf kugisaki'den kurtulmak için girmişti okula. kız da öyle bir göz vardı ki direk her şeyi anlıyordu. ondan bir şey saklamak imkansızdı.
içeri girdiğinde 4 kişilik bir arkadaş grubu sigara içiyordu. megumi musluğu açıp ellerini yıkarken, o gruptan bir çocuk megumi'ye omuz atıp geçti yanından. megumi sendelemişti.
bakışlarını çocuğa çevirdiğinde o gruptan başka biri, megumi'yi tutup duvara yasladı.
"momo'dan uzak duracaksın lan!"
"O kim?" kabinlerden birinin kapısı açıldığında, megumi'yi tutan oğlan yumruğunu kaldırmıştı.
indirecekken kolundan tutulup, biraz önce çıkan kişinin kabinine fırlatıldı. sırtı çarptığı için acıyla bağırmıştı.
gojo keyifle gülüp ellerini dizine yasladı ve yerdeki oğlana eğildi.
"biricik okulumuzun, yakışıklı basket takım kaptanına el kaldırmaya utanmıyor musun lan? yürek mi yedin piç?"
yerdeki oğlan kalkmaya çalıştığında gojo ayağını oğlanın karnına bastırdı ve tamamen yere yatırdı.
arkada duran iki oğlandan biri gojo'ya saldırmaya çalışmış ama megumi gelen oğlana tekma atıp yere düşürmüştü.
"şimdi belanızı bulmadan, aşağı sokaktaki oyun parkına siktir olup gidiyorsunuz!"
dört kişi göz göze gelip tuvaletten çıkıp gitti.
"sağ ol yine kurtardın beni."
"senpai dersen seni öldürmem." şirince gülümsediğinde megumi de gülmüş. ardından hareket çekip çıkmıştı tuvaletten.
bahçeye çıkmak için yöneldiğinde kolu gojo tarafından çekilmişti.
"hallettiniz mi?"
"neyi?"
"salağa yatma aptal! neyden bahsettiğimi biliyorsun."
"öpüştük."
"ne!?" gojo'nun bağırışı tüm koridorda yankılandığında, gözler onlara dönmüş ardından megumi göz devirmiş. okuldan çıkıp bankalarına yönelmişti.
"lan! oha! ciddi misin? enişte diye bilir miyim?"
"hayır." deyip oğlanı durdurmuştu. "kugisaki bilmesin şimdilik itadori'yi de rahatsız eder."
gojo tamam diyip göz kırpmıştı.
"O zaman sevgiline haftaya olan maçlara katılacağını sen ilet. artık nasıl iletirsin bilemem." ikinci kez göz kırpıp banka gitti ve itadori'nin yanına oturup, kolunu omuzuma attı.
megumi de banka varana kadar gojo'yu nasıl öldüreceğini düşünmüştü.
-
bu kitap itafushi kurgusu bu kitap itafushi kurgusu bu kitap itafushi kurgu-
rica etsem todobakudeku ve todobakushindeku kitaplarıma da bakar mısınız🥺💞
bu satıra da şarkı önerisi bırakır mısınız 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball ¦ itafushi ✔
Фанфикitadori yuji yeni geldiği okulda, basketbol takım kaptanı megumi fushiguro'ya aşık olmuştu.