HAVAALANI

333 5 0
                                    

Evet en sonunda biletlerimizi almış ve Mehtap ablayı da yolcu etmiştik. Herşey çok hızlı geliştiği icin yemek yemeyi de unutmuştuk. Hemen havaalanında Burger King'i bulduk. Siparişmizi vermek icin kasaya gittik:
Ben: Pardon sipariş verebilir miyiz?
Mina: Ya bu ne? Bizi bekletmeye hakkınız yok madem büyük bir firmasınız o zaman biraz fazla işçi çalıştırın allah allah bu ne cimrilik yani hamburgerler olmasa batardınız ve... (tam devam ediyodu konuşmasını bitirmeyeceğini bildiğim için hemen ağzını kapattım.)
Mina: Uf niye kapatıyosun ağzımı gerçeklerden bahsediyoduk(tam yine kapatacaktım ağzını) Hayır bu sefer olmazz... Dedi ve itti beni kenara neyse sıra siparişleri vermeye gelmişti. Ben hemen kolayca verdim.
Ben: Bir king chicken alayım iceceği kola olsun bide sos olarak acı sos alabilir miyim?
Kasiyer: İlk olarak teşekkür ederim onu susturma konusunda.... Sesizce söylediğini sanıyordu sanırım ama Mina tabiki duymuştu.
Mina: Ben kendi isteğimle de susabilirim... Hemen bir bakış attım.
Mina: Tamam belki susamayabilirim ama ne söyleyeceğimi çok iyi biliyorum. Aynı bakışı yine attım.
Mina: Artık siparişimi verebilir miyim?
Kasiyer: Tabiki sizi dinliyorum.
Mina: Ben lütfen iki tane big king ama içinde fazladan 2 köfte olsun içecek olarak latte sos olarak hardal tatlı olarak muffin alabilir miyim?
Ben ve kasiyer hala Mina'ya bakiyoruz tabi bu sırada benim ağzım açılmış.
Mina: Ağzını kapat sinek girer.
Dedi ve ağzımı kapattı kasiyerede "Ne bakıyosun ya neyse güzele bakmak sevaptır." dedi.
Kasiyer: Yok onun için bakmıyorum sadece nasıl bu kadar zayıf mideye bu kadar yemeği sığdırıyorsunuz diye hayretle bakıyorum.
Mina: Allah allah işine baksana sen kardeşim sanane? Çirkin mi dedi o bana? (Fısıldayarak)
Kasiyer: Anlamadım..
Mina: Şaşırmadım..
Kasiyer: Hanımefendi lattemiz yok iki tane köfte veremeyiz tatlı olarak muffinimiz kalmadı hardalımız da bitti.
O anda oradan kaçıp kendimi kurtarmak istedim ama nereye kaçacaktım sanki.
Mina: Ne demek latte yok ve iki tane veremeyiz ve muffin, hardal yok DELİRTMEYİN BENİ...
ve kasanın üstüne çıktı herkes ona bakıyordu.
Mina: Arkadaşlar herkes beni dinlesin. (Uçakların geldiğini anons eden yere çıktı ve kadının elinden mikrofonu çekiştirerek aldı.)
Anons yapan kadın: Hanımefendi bu yaptığınız yasak ve iki tane uçağını kaçıran yolcumuz var anons etmem lazım.
Mina: Amaaann salla!
Ve konuşmaa başladı...
Mina: Arkadaşlar şu an Burger King de olana 3 hamburger hediye lütfen herkes yararlansın bundan. Herkes üstüme gelmeye başladı tabi Mina da. Kasiyer ne yapacağını şaşırdı.
Kasiyer: Mina hanım bunların hepsinden size bulacağım fakat lütfen bunun doğru olmadığını söyleyin! Mina da kabul etti tabiki.
Anonscu kadın: sevgili- .. hanımefendi yine mi siz ?!
Mina: Saol canım.... evet arkadaşlar yanlış bilgi özür dileriz. Herkes yaaa sesleriyle yerine geçti.
Ben bu olanlar karşısında sadece gülüyorum tabii ki.
Mina: Ezel hadi oturalım gel şurası güzel ve siz (kasiyeri gösterdi) 5 dakikanız var. Ben parayı ödedim ve tam oturduk (bu arada adam sadece hamburger, hardal, ve muffini bulmuş başka yerlerden latte arıyodu) bir ses duydum -anons yapan kadın
Anonscu kadın: sevgili yolcularımız - dear passengers
Mina: Yine mi bu karı yaa.
Anonscu kadın: 20.00 saatinde olan Amerika seyahetimize 2 yolcumuz gelmemiştir 2 dakika içinde uçağımız kalkacaktır. Yolcularımız Mina ÖZTÜRK ve Ezel DEMİR'e duyurulur.
Mina: Ezel yazık yaa kaçırıyolar uçağı...
Ben bir anda saate baktım aman tanrım didim saat 21.00
Ben: Allah mina koş biz uçağı kaçırmışız mal.
Dedim ve koşmaya başladık Mina durdu ve kasiyere gitti "hamburgerler ve tatlımı ver ve latteyi " dedi. Adam koşarak geldi hemen verdi. En zor latteyi bulmuştu. Mina tadına baktı sonra kahveyi adamın yüzüne tükürdü.
Mina: Iyyy bune ya nerden buldun bunu ?!
Dedi ve latteyi adamın üstüne döküp gitti benim de söyleyecek bir şeyim yoktu ben de teşekkür edip hamburgerimi aldım ve arkasından koştum. Bir dakikamız zaten gitmişti. Neyse koşarken bir yandan da hamburgeri yemeye çalışıyoruz. En sonunda kapıya geldik biletleri verdik.
Adam: Girişler kapanmıştır bir sonraki uçağı beklemeniz lazım.
Peki bir sonraki uçak ne zamandı 1 hafta sonra hayır bu olamazdı zaten de olmayacaktı çünkü benim yanımda Mina vardı. Tabiki ikna etme çabalari yine başlamıştı adam kararında kesindi biz de çok yorulmuştuk ama dinlenmek için 13 saatimiz var yani sonra hep Mina delilik yapıyo dedim bir kere de ben ne yapsam dedim sonra Minayla bakıştık sanki anlamişti Mina adamı başka tarafa doğru çekerken ben kapıyı açtım hemen girdik voleybolcu olduğumuz için yanımızda 50 ton ağırlığında bavullar olmasına rağmen hızlı koşuyorduk sonra bir baktık polisler peşimizde ama biz öyle kötü bir şey yapmamıştık neyse eninde sonunda uçağa bindik tam kalkarken. İçeri girebildik ama yolcular bize fena bir şekilde sövüyodu aynı durumda Mina olsa uçak çoktan yıkılmıştı. Neyse sonunda AMERIKAYA GIDIYORDUK. 😊🙋

Bir Gecelik HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin