Artık filmi izlemeye başlamıştık. Daha doğrusu başlamışlardı. Çünkü ben hala Rüzgar'ın göndermeli sözlerini düşümüyordum. Filmin adını bilmiyorum ama romantik komedi türündeydi. Filmi izlerken adeta kendimizi görmüştük. Daha doğrusu Mina görmüş. Ben dudaklarımıkemiriyor, Rüzgar'a bakıp hayallere dalıyordum. Mina mısır patlatmak istedi. mutfağı aramaya başladı. Tam mutfagı bulduğunda içinde tencereler olan rafı devirdi. Akın korkup istemsiz olarak koştu. Ben hala olanları düşünüyordum. Rüzgar da filme dalmıştı zaten. "Ayy" dedi Mina. Tam o romantik filmlerdeki gibi Akın ile Mina birlikte toplarlarken ele ele tutuşup göz göze gelmelerini falan beklemeyin. Mina söz konusuyken böyle bir şey imkansız.
Mina: Ya sen napıyosun ya allah allahh!? Sen beni başka kızlarla karıştırdın sanırım. Başka kızlara söyledğin yalanları bana söyleme. Onlara yaptıklarını bana yapmaya çalışma çünkü yapamazsın. Sen benim nasıl biri olduğumu biliyomusun yaa!?
Akın: Özür dilerim ama benim öyl-
Mina: Sus dedim, SUS!!!
Ben hemen koştum ve olanları anladım. Rüzgar durur muu? O da geldi, ben Mina'yı sakinleştirken Akın bana tip tip bakıyordu. Ya ben naptım ki şimdii, olanlardan haberim yok labirentte gibiyim bu hala bana bakıyor.
Ben: nNe bakıyon yaa? Ayı mı oynuyo...
Akın: Off, hep bi gerginlik hep bi kızgınlık bu ne ya? Biz insanlık yapup tanışmaya çalışıyoruz bunlar bize ters tepkiler veriyo!
Mina: Çağırmasaydın kardeşim allah allah. Gideriz istemiyosan. (Çantasını aldı ve beni kolumdn tutup çekti.)
Ben: Ama biz dah-
Mina: Geliyo musun gelmiyo musun ?!
Ben: İyi tamam be.
Rüzgar: Görüşü-
Mina: Görüşmeyelim.
Biz eve gidince bununla ilgili konuştuk. Mina sakinleşince ona anlattım ve o da aynı tepkiyi verdi. Kola tükürmek... Biz baya bi düşündük. Sonra bulamadık tabii ki. Sonra ben Mina'ya neden Akın'ı sürekli terslediğini ve onu sevmediğini sordum.
Mina: Bilmiyorum. Yani biliyor gibiyim ama.. Yok yok bilmiyorum. Onu görünce içimde bi ohaaaa çok tatlıı hissi doğuyor ama biraz tedirgin oluyorum. Sanki daha önce güvenimi sarsmış ta yine canımı acıtcakmış gibi geliyo.
Ben: Aslında dediklerin Rüzgar'ın dedikleriyle uyuşuyor. Bu işin altından bişey çıkacak taa hadi bakalım.
Mina: Sence Akın'a iyi davranmayı deniyim mi?
Ben: Dene. Denemezsen bu işin aslını bulamayız.
Mina: Kullanıyo gibi olmayalım da.
Ben: Ben çok merak ediyorum. Ama asla öyle bir şey yapmam. Yapmazsın. Yapamayız...
Mina: Ya gerekirse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gecelik Hata
Teen FictionMerhaba arkadaşlar ben ve en yakın arkadaşım bu kitabı yazacağız. UMARIM BEĞENİRSİNİZ