1.5 - Kettővel több fej

56 3 0
                                    

[Név] - a neved/karaktered neve

🗲✧🗲✧🗲✧🗲✧🗲✧🗲

   Miután mind kibámészkodtátok magatok, végül közös megegyezés alapján úgy döntöttetek, hogy ideje volt felmenni a klubhelyiségbe. Fel sem tűnt neked, de az idő jócskán elszaladt, és már sötétedett odakint. Kis négyesetek elindult hát a folyosókon keresztül, és hamarosan már a mozgó lépcsőkön haladtatok felfelé.

   – Ez nem igaz – súgta Ron úgy, hogy csak Harry és te hallhasd. Hermione hármótok mögött ment, és látszólag éppen másra figyelt, így nem hallotta, amit a vörös mondott. – Ez félelmetes! Figyeljetek, többet tud Harryről, mint ő maga!

   – Azt nem nehéz – felelte Harry, aki egyértelműen nem rémült meg ettől annyira, mint amennyire félelmetesnek Ron állította be. Te egyetértően bólintottál, és hátralesve ellenőrizted, hogy Hermione továbbra sem hall benneteket.

   – Természetes, hogy többet tud, elvégre szinte minden könyvet olvasott, amiben Harry benne van – kezdted, mert emlékeztél, hogy Hermione elmesélte neked, hol olvasott Harryről. – Ha egy könyvben szerepelsz, akkor bárki megtudhatja azokat az információkat, elég egy kis utána olvasás. És a trófeát is bármelyikünk észrevehette volna, csupán a véletlen tehet róla, hogy pont Hermione találta meg.

   Ron szóra nyitotta a száját, valószínűleg, hogy valahogy ellenkezzen, azonban abban a pillanatban a lépcső megmozdult alattatok. Harry és Ron azonnal a korláthoz nyúltak, és megkapaszkodtak benne, míg te, aki közöttük álltál a két fiú kezét ragadtad meg, így próbálva egyensúlyozni.

   – Mi történik? – kérdezte Harry. Te közben sikeresen kiegyensúlyoztad magad, így elengedhetted két barátodat.

   – A lépcsők szeszélyesek – felelte Hermione, aki mindkét kezével a korlátba kapaszkodott. –Megmondták.

   A lépcső pillanatokkal később halk puffanással megállt, neked pedig ismét bele kellett kapaszkodnod Harrybe, hogy ne ess el a hirtelen jött lökésre. Ahogy teljesen megállt a talaj a lábatok alatt, megkönnyebbülten felsóhajtottál, és elengedted a fiút. Harry felétek fordulva intett, hogy kövessétek.

   – Gyertek, arra!

   – Gyorsan, mielőtt megint elindul a lépcső! – helyeselt Ron, aki azonnal az említett irányba indult, rögtön Harry mögött haladva. Te sem haboztál, és utánuk iramodtál. Futva szelted a lépcsőket, és amikor végül az utolsó fokról is leszálltál, csak akkor lassítottál le. Előtted Harry egy ajtó elé lépett, és kinyitotta azt. Ron vállai fölött csak sötétséget láttál az ajtó mögött, és ekkor felismerted, hogy még soha nem jártál itt. Amikor beléptél a sötét helyiségbe, furcsán kellemetlen érzésed támadt, mintha nem kellett volna ott lennetek. Gondolataidnak Ron is hangot adott. – Nincs olyan érzésetek, hogy rossz helyen járunk?

   – De igen – felelted.

   – Igen, mert nagyon is rossz helyen járunk – tudatta veletek Hermione. Mindhárman rá néztetek, vártátok, hogy elmondja, miért voltatok rossz helyen. – Ez a harmadik emeleti folyosó tiltott része.

   – Azt hiszem, jobb lenne elmenni – mondtad, és éppen ekkor felgyulladt egy fáklya. Ijedten ugrottál a hirtelen világosságtól, majd megfordulva még rémültebben megdermedtél.

   – Tűnjünk el! – értett egyet veled Harry, azonban a következő pillanatban ismerős nyávogást hallottak. A trió megfordult, és olyan ijedten meredt Mrs. Norrisra, mint ahogyan te magad is.

Harry Potter és a másvilágiWhere stories live. Discover now