הקדמה+הרשמה | סגור

363 16 180
                                    

אתם יודעים שאין תקווה.
כולם דואגים שתדעו ותזכרו את זה. כל המבוגרים הסובבים אתכם דואגים שתזכרו זאת.
אתם מקרה אבוד.
ובהתאם, אתם לומדים בבית הספר למקרים אבודים.
אתם לומדים בדרך קפדנית מאוד, ואם אחד יעבור על חוקים, כולם יענשו בחומרה. מנסים להפריד ביניכם, וללמד אתכם לעבוד כל אחד לחוד.
כך, הם אומרים, יצא מכם משהו.
אבל כשאתם שומעים על מוות משונה ועפוף מסתורין, איך אתם יכולים להתעלם מכך? אתם נאספים יחד כדי לחקור את המוות הזה.
אתם מנסים להוכיח את יעילותכם.
אך אם תיכשלו במשימתכם, אף אחד לא יודע מה יעלה בגורלכם.

אבל בלי לחץ, כן?

טוב, זה הרולפליי הראשון שאני מנהלת בוואטפד, אז אני מקווה שהכל ילך חלק.

אז, תמלאו בתגובות טופס.
המקום לא מוגבל.
לכל דמות יש כח מיוחד, חשוב לי לציין.
את הכוחות התפוסים אכתוב בפרק הבא.
הדמויות יכולות רק להגיע לבית הספר, כי בזה מתמקד הפרק הראשון.

הטופס:

שם:
כינוי+מספר (מספר הוא כמה תלמידים היו לפני הדמות כשהגיעה לבית הספר. המורים קוראים לתלמידים בכינויים או מספרים כדי לעורר כעס והתפרצות של היכולת):
מין:
מגדר:
גיל (11-17):
נטייה מינית:
מראה (שימו לב: כל הדמויות לבושות באותה הצורה)(אפשר מראה לא טבעי [קרניים, שיער בצבעים מוזרים, זנבות, כנפיים וכו']):
אופי:
מחלות נפשיות/גופניות (אם יש):
משפחה:
בעל חיים מלווה (אם יש):
בעל חיים מסמל ולמה (חיה שמסמלת את האופי ושיש לדמות תכונות שלה. כמו קשר רוחני)(חובה):
כוח על-טבעי:
רקע:
תחביבים:
כשרונות:
פחדים/חסרונות:
למה היא נזרקה לבית הספר:
כמה שנים הדמות בבית הספר:
הערות:

הדמויות שלי:

שם: טימקה סול.
כינוי+מספר: האפל+93.
מין: זכר.
מגדר: זכר.
גיל: 14.
נטייה מינית: פאן.
מראה: שיער שחור עם קצוות חדים כמו של דמות אנימה, שצבועים בכסף. עיניים אפורות כמו סערה. עור חיוור מאוד.
אופי: חשדן, זהיר, מחוכם, ערמומי, מגונן.
מחלות נפשיות/גופניות: אין.
משפחה: הבן של שני הורים קרים כקרח שאין בהם שום רגש לילדיהם. אחיה התאום של אן.
בעל חיים מלווה: שועל.
בעל חיים מסמל: צפע אפריקאי, מכיוון שהוא חמקמק וארסי, דבר שמתגנב והורג.
כוח על-טבעי: שליטה בצללים. הוא יכול להפוך צל למוחשי (כמו פרייד מאלכימאי המתכת), לראות בכל מקום שיש בו צל ו"לחקור" אנשים לפי ה"חשיכה" שבתוכם. כוחותיו חזקים ככל שהמקום בו הוא נמצא חשוך.
רקע: מתחילת לימודיו היה מתבודד. בכיתה ב' ילד נטפל אליו והציק לו ולאחותו התאומה. בשלב מסוים הוא התפרץ ותקף את הילד באמצעות צל מוחשי. הוא נענש בחומרה. כשהוריו נזפו לא רק בו, אלא גם באן, בגלל זה, הוא החל להיות עצבני וחסר שליטה. הועף משישה בתי ספר רגילים ושלושה לצורכי חינוך קשה.
תחביבים: אין לו ממש תחביבים. הוא די מתבודד, מרוחק מהחברה. אבל הוא אוהב לכתוב ולצייר, ולפעמים משחקי חשיבה ואסטרטגיה (כשמישהו מסכים לשחק איתו).
כשרונות: מצוין בשמירת סודות, התגנבות וריגול. כמו כן הוא טוב בכתיבה וציור, אבל הוא לא מחשיב זאת ככישרון מכיוון שהוא לא חושב שהדברים יכולים להביא לו תועלת.
פחדים/חסרונות: יותר מכל מפחד לאבד את אחותו ואת האור שבתוכו ובתוכה. אחד החסרונות הגדולים ביותר שלו הוא שהוא בעל פתיל קצר וחשדן מדי, מה שגורם לו להתפרצויות ואיבוד שליטה בכוחו בפעמים תכופות.
למה נזרק לבית הספר: המעשה שהעביר אותו מבית הספר האחרון לחינוך קשה לבית הספר הזה: אחד התלמידים, שהיה עבריין לא קטן בעצמו, דחף את אן מגשר באמצע טיול. הגשר היה מעל אגם, ואן לא ידעה לשחות. אחרי שהציל את אחותו, טימקה איבד שליטה על כוחותיו והביא את התלמיד לסכנת מוות. אחר כך, כשהמורים צידדו בצד התלמיד, איבד שליטה על כוחותיו והרג אחד מהם.
כמה שנים הוא בבית הספר: בערך ארבע שנים.
הערות: מבוסס על טאם סונג משומרת הערים האבודות.

שם: אן סול.
כינוי+מספר: הזריחה+94.
מין: נקבה.
מגדר: נקבה.
גיל: 14.
נטייה מינית: פאן.
מראה: שיער שחור ארוך עם קצוות חדים כמו של דמות אנימה, צבועים בכסף. עיניים כחולות כמו השמיים. עור שזוף. רזה להחריד.
אופי: נחמדה, פזיזה, מגוננת, מוכירת טובה מאוד, לא חכמה במיוחד.
מחלות נפשיות/גופניות: אנורקסית מלידה.
משפחה: הבת של שני הורים קרים כקרח שאין בהם שום רגש לילדיהם. אחותו התאומה של טימקה.
בעל חיים מלווה: שועל.
בעל חיים מסמל: ראם, בגלל החופשיות במעשיה. ראם מסמל חופש, שמחה, דרור.
כוח על-טבעי: שליטה באור. היא יכולה להפוך אור למוחשי, לראות על אף סנוור ו"לחקור" אנשים לפי ה"אור" בתוכם. כוחותיה חזקים ככל שהמקום בו היא נמצאת מואר.
רקע: תמיד הייתה חברתית, והשקיעה בחבריה יותר מבלימודים. ציוניה הדרדרו לטמיון והביאו לירידה אינטיליגנטית ולכעס מצד ההורים, והוראתם שתתנתק מחבריה. אן הפגועה רק ניסתה להתיידד עם אנשים עוד יותר, ובכך גורשה מבתי ספר בשל רמה שכלית נמוכה.
תחביבים: כל דבר חברתי נחשב תחביב מבחינתה.
כשרונות: ציור, שירה, מתחברת בקלות.
פחדים/חסרונות: מפחדת שאדם הקרוב אליה ייפגע. היא נוראית בשמירת סודות, די טיפשה וקצת פחדנית.
למה נזרקה לבית הספר: היא שמעה אזהרות רבות בנוגע לגירוש בגלל הציונים שלה. אחרי שטימקה תקף תלמיד, היא נשלחה לבית הספר איתו, מכיוון שהייתה אחראית בעקיפין לתקיפה.
כמה שנים היא בבית הספר: בערך ארבע.
הערות: מבוססת על לין סונג משומרת הערים האבודות.

כל אחד יכול לעשות שתי דמויות מקסימום.
בבקשה לא לכתוב  הודעות רפ בין עשר בלילה לשבע בבוקר.

בית הספר למקרים אבודים | רולפליי | סגורWhere stories live. Discover now