פרק שלישי

245 10 660
                                    

אתם חוזרים מזירת הלחימה תשושים. אחרי עוד הרבה שיעורים מפרכים, סוף סוף מגיעה ארוחת הערב.
או שזה מה שאתם חושבים.
כשאתם נכנסים לאולם, השולחנות ריקים, והמורים שולחים בכם מבטים קשים.
עונש.
התלמידים החדשים מתבלבלים, אבל הוותיקים מבינים. המורים תמיד נהגו להעניש את כל בית הספר. או שהתלמידים החדשים עשו בעיות בשיעורים, או שמישהו הגה תוכנית בריחה.
אתם מתיישבים על יד השולחנות ברעב, תחת מבטם הקר של המורים.
הטלוויזיה הגדולה של חדר האוכל נדלקה.
אבל אתם רגילים לתכניות החינוך וכל הזבל הרגיל שמראים לכם. הפעם, החדשות משודרות.
"איבדנו את משפחת המלוכה." אומר הקריין בעצב.
מלמולים עולים ברחבי האולם.
"השוטרים לא מצליחים להבין מה קורה. כל משפחת המלוכה נמצאה מתה, כשלבבותיהם לא בהם. זה המוות התמוה ביותר שראינו." המשיך הקריין. "וכולנו רק תקווה שננצח את הגורם לכך."
הטלוויזיה כבתה, והתלמידים מחליפים ביניהם מבטים מבולבלים. חלקם אפילו מאבדים שליטה על כוחותיהם ומשותקים על ידי המורים.
עיניה של המנהלת נראות רושפות גיצים. היא מסתובבת ויוצאת מהאולם בצעדים מהירים.
לאט לאט המורים עוזבים את האולם. בשלב מסוים אתם יוצאים ממנו בעצמכם והולכים אל החדר המשותף.
אתם מתכוונים ללכת לחדרי השינה, אבל אתם לא יכולים.
אתם לא יכולים, בגלל ששניים מהתלמידים חוסמים את הפתחים לחדרי השינה.
אלה לואיס ורייף, וביניהם עומדת מרגו כמחפה עליהם.
"תנו לי לעבור." כמה מכם אומרים באדישות.
"לא." אומרת מרגו. "תנו להם לדבר."
אתם מעיפים בהם מבט נרגז, אבל מקשיבים.
"אתם שמעתם את החדשות." אומר לואיס. "אנחנו צריכים לעשות משהו בנוגע לזה."
כמה מכם מתקוממים. "זו לא הבעיה שלנו!"
"אנחנו יודעים איך אתם מרגישים." אומר רייף. "אבל זה לא הזמן להיכנע! יש לנו הזדמנות להוכיח שאנחנו שווים לחברה!"
אתםמפסיקים לצעוק ומאזינים בסקרנות.
"אם אנחנו נגלה מה קרה למשפחת המלוכה, נוכיח שאנחנו מועילים, ואולי אפילו נוכל לצאת מכאן." השלים לואיס.
אתם שוקלים את העניין. זה בסך הכל נשמע הגיוני.
צל נופל על פניכם. אתם מסתובבים ורואים מאחוריכם את המנהלת.
רובכם כושלים לאחור בתרוצים, אחדים מכם מנסים להיראות תמימים ככל האפשר.
אבל היא לא כועסת.
"לשם שינוי יש משהו בדבריהם של עמיתיכם." היא אומרת. "אני שולחת אתכם לחקור את המוות של משפחת המלוכה בזמן שבין שיעוריכם. אתם מחוייבים לחקור אותו. אם תפצחו אותו, תוכלו לעזוב את בית הספר הזה." היא אומרת.
היא לא אומרת מה יקרה עם תיכשלו. היא משאירה לכם לחשוב על כך.
היא יוצאת מהחדר בצעד מהיר, ולואיס ורייף מרפים מהדלתות.
אבל אתם לא הולכים לישון. כולכם מתיישבים מסביב לשולחן גדול ומתכננים.

תגיבו בתגובה שאפתח למטה. אתם יכולים להביא דפים, כלי כתיבה ואמצעי מחקר. אבל אם אתם רוצים להשתמש בכוחות בשביל המחקר הראשוני, תשאלו אותי קודם.
מומלץ שהדמויות יכתבו ויציירו את התכנית שלהם.

בית הספר למקרים אבודים | רולפליי | סגורWhere stories live. Discover now