||Part 15|| Végül is én nyertem, igaz Rei?

523 42 17
                                    

||Reader||

Amikor Kuroo elhívott a boltba, hogy beszéljen velem, nem egészen erre a beszélgetésre számítottam..

" - Tetszik neked? - kérdezte

- Nem jön be nekem Kenma - mosolyogtam rá kínosan

- Nem említettem egy nevet sem - nézett le rám egy sunyi vigyor keretein belül"

Hiába erősködtem, hogy nem vagyok beleesve Kenmába, ő elkönyvelte, hogy bejön nekem.

Miután ez a téma megesett, egy szót sem szóltunk egymáshoz, én leginkább azért nem mondtam semmit, mert összezavarodtam ettől az egész kijelentésén és gondolataimban fel s alá járkáltam. Ellentétben a fiúval akivel sétáltam, azóta egy hang nem jött ki a száján mióta kijelentette, hogy " te szerelmes vagy", ami bizony szokatlan volt. Ő a másik személy akiről tudom, hogy ha kell ha nem pofázik egész nap, viszont most ahogy az arcára néztem semmi mást nem láttam csak azt, hogy valamin nagyon töri a fejét ő is.

- Kuroo.. - szólítottam meg halkan amire ő felém szegezte tekintetét

- Min gondolkozol?

- Áh, semmin. Nem lényeges - mosolygott rám halványan

- Miért ne lenne lényeges? - motyogtam orrom alatt

- Inkább szedd a lábaid, mire odaérünk haza is megyünk a táborból - lökött meg játékosan

Ahogy beléptünk a kisboltba ott a hűvös levegő csapott meg, kint már nem volt olyan meleg, hogy ez most jól essen ezért a bőröm libabőrös lett. A sorokat szelve kerestem a sok sós és édes nassolnivaló közt a pocky-t, a szememmel még vagy hatszor körbe néztem mire csak megtaláltam. Időközben akit én kísértem illető is visszatért hozzám, így együtt lépve a kasszához fizetni készültünk. A pénztárostól kért zacskóba pakoltunk, majd vissza indultunk a szállásunkra, most annyiban más volt az egész, hogy Kuroo végig mondta hülyeségeit. Amint visszaértünk odaadtam Reinek a visszajáróját és a kért nasiját, aztán már rohantam is egy pulóverért, mivel szétfagytam. Zsebre vágtam a nintendot és a nyomom se volt a szobában már, mert nagy nehezen de kiharcoltam magamnak, hogy Kenmával legyek.

- Y/N - szólított meg egy igen csak ismerős hang

- Tessék - fordultam a hang irányába

- Ez a kedvence - nyomta a kezembe Kenma kedvenc pocky fajtáját

- Köszönöm - mosolyogtam rá és a nintendo mellé tettem

A Nekoma kapitánya kinyitotta az ajtót majd előre engedett s kezével jobbra mutatott, hogy abban a szobában van, bekopogtam és vártam a választ, hogy mehetek. Bár a csenden kívül semmi nem hallatszott ki. Kuroo oda sietett és lenyomva a kilincset egyből felszólalt.

- Hoztam neked valakit - utalt rám, kiléptem háta mögül és integetve üdvözöltem az ágyon ülő festett hajjal rendelkező fiút amit ő egy halvány felfelé görbülettel a száján viszonzott

A helyiségben csak mi hárman voltunk, lassan oda lépkedve leültem az ágy szélére, Kuroo pedig felvágta magát az emeletre az alvásra készített szerkezten és telefonját kezdte nyomkodni. Megérkezett a társaságunkba a kínos csend, ezt én viszont megpróbáltam minél hamarabb megtörni.

- Kuroo mondta, hogy szeretnél valamit - kezdtem bele halkan

- Igen.. ezt - mutatta felém a játékot

- Nem igazán értelek - néztem rá kérdően

- Nálad van? - koppintott rá ujjával az eszközre

Just like 𝓜𝓮 [Kenma x Female reader]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt