||Part 1|| Vasárnap este

1.1K 65 5
                                    

||Reader||

22:03

Háttal fekszek az ágyon miközben már másfél órája hallgatok egy lejátszási listát. Gondolataim azon járnak vajon mit játszak holnap, vigyek ki küldetéseket GTA-ba, vagy CoD-zak? Kezdjek egy új játékot? Ebből a gondolat menetből telefonom zökkentett ki mikor rezzent egyet. Rápillantottam az eszközre és barátnőm névét láttam felvillani.

22:10

S: Hallod, holnap délután menjük már a suli melletti röpi pályához
Y/N: 👍

Egy egyszerű likeal elintéztem, nem mintha sok kedvem lett volna menni, és az eltervezett délutánom is ez miatt romba dőlt. Mivel hétfőnkét nincsen edzés és valószínű házit is keveset fognak adni, semmi kifogásom nem lehetett. Az Aoi Tori(Kék madarak) High School-ba járunk Sangoval, legjobb barátnőm már elég régóta, szinte vele nőttem fel. Van egy röplabda klub is, Sango teljesen felvan csigázva ettől a sporttól. Engem annyira nem hat meg, viszont nem akart egyedül menni a csapatba ezért rángatott magával engem is. Feladó poszton játszok már, először libero voltam, de az nem én vagyok. Nekem túl lassúak a reflexeim ahhoz és vetődni sem szeretek, sőt hamar elfáradok, a fáradtság érzését egyszerűen utálom. Sango szöges ellentétem, állandóan pörög, gyorsak a reflexei, szinte sose farád el, olyan mintha végtelen állóképessége lenne. Lehet azért vagyunk ilyen jóba mert az ellentétek vonzák egymást. Miután ezek a gondolat menetek végig mentek az agyamon, erőt vettem és elindultam lezuhanyozni. Felvettem a cicás mamuszom, kezembe kaptam a pizsamám és utam a fürdő felé vettem. Lassan kinyitottam az ajtót, belépve magam mögött be is csuktam. Leraktam a ruháim a mosógépre majd a tükörbe néztem. Bámultam egy kicsit magam aztán elszörnyülködtem. Levettem a textil darabokat és a szennyes kosárba dobtam azokat, mielőtt beszálltam volna a zuhanykabinba összekötöttem kontyba a hajam. Megnyitottam a csapot majd engedtem, hogy a forró víz lefolyón a testemen. Kezembe nyomtam tusfürdőt, összedörzsöltem kezeimben ami aztán habzani kezdett és végül magamra kentem. Lehető leggyorsabban fürödtem le, nem sok kedvem volt áztatni magam vízzel. Kiléptem a gőztől megtelt kabinból s rögtön a törölközőért nyúltam, felvettem a pizsamám és elhagytam a helyiséget. Miután visszatértem szobámba rápillantottam a telefonomra. Sango megint irt.

S: Utálom mikor így írsz vissza..

Amolyan "dry texter" vagyok, szóval elég rövid válaszokat adok vagy emojit küldök. Sango meg nem igazán kedveli ha így írnak neki vissza. Csak megnéztem amit írt és utána eltettem a telefont. Kikapcsoltam a laptopot, befeküdtem az ágyamba és nyúgovóra tértem. Illetve tértem volna ha nem csak forgolódnék, egy cseppnyi álom nem jött a szememre. Talán egy órán át forgolódtam, próbáltam elaludni de semmi, továbbra is éber voltam. Kiszálltam a meleg takaró alól és elindultam le a lépcsőn, a konyha felé. Olyan baromság jutott eszembe amivel eltudnám altatni magam, leértem a konyhába és felkapcsoltam a villanyt, hogy egyáltalán lássak is valamit. Kinyitottam a hűtőt és az ajtaján lévő legalsó polcra néztem.
- Pff, gondoltam - motyogtam magam elé
Kivettem a hideg üveget és a pultra raktam, fogtam egy poharat majd a szeszes italt beletöltöttem.
- Komolyan jobb ötletem nem volt? - kérdőjeleztem meg magam halkan, ne hogy felkeljenek a szüleim
Kezembe vettem és először csak lötyögtettem benne az alkoholt. Egy ideig még néztem, utána egy húzóra megittam. Elpakoltam csendben s gyors léptékkel vissza caplattam az ágyamhoz. Visszafeküdtem és szemeim lehunytam, hát mint akit fejbe vágott volna az álom úgy elaludtam. Mindennel számoltam csak azzal nem ami reggel történt..

Na hát megérkeztem az első résszel, remélem tetszett!
Nem sokára hozom a második rész. Addig itt egy mém:

 Addig itt egy mém:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Just like 𝓜𝓮 [Kenma x Female reader]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant