"Merhaba Bay Lee."
"Merhaba Yeonjun. Soobin'le tanışmışsınız galiba ?"
"Ah evet yani aslında sayılır."
Bay Lee hafifçe gülmüştü.
"Anladım umarım sıkıntı çıkarmaz sana."
Onun için biraz geç diye düşündü Yeonjun.
Bay Lee ise o sırada üçü için sınıfın kapısını açmış, Yeonjun içinden ne kadar centilmen diye ağlarken dışından sadece teşekkür etmekle yetinmişti.
Bay Lee masasına geçerken diğerleri de sıralarına geçmiş, Bay Lee dersi anlatmaya başlayınca Yeonjun da hayran hayran dinlemeye başlamıştı. Dersi başkası anlatsa nefret ederdi ama Bay Lee böyle bir dersi bile güzelleştiriyordu. Fakat dersin son on dakikasında dersi bitirmişti. Normalde dersin son saniyesine kadar kullanan adamın neden böyle yaptığını merak etmişlerdi. O sırada Bay Lee ellerini bir şey anlatacakmış gibi birleştirmişti.
"Evet arkadaşlar size güzel bir haberim var."
Bay Lee'nin bunu demesiyle beraber herkes onu dikkatle dinlemeye başlamıştı.
"Okulumuz bir etkinlik düzenlemeye karar verdi. Ve bu etkinlikte her bölümden öğrenciler arasında yarışma düzenlenecek ve kazananlara ödül vereceğiz. Ayrıca bu etkinliğe önemli isimleri çağıracağız. Yani size göre konuşursam önemli dans stüdyolarından, gruplarından gelecekler. Belki bu da sizin mezun olmadan tanınmanıza sebep olabilecek."
Yeonjun Bay Lee'nin dediği şeyden dolayı çok heyecanlanmıştı. Hep böyle bir şey yapmayı sahneye çıkmayı hayal ediyordu ve eğer kendini kanıtlayabilirse geleceği için de çok iyi olurdu.
O sırada ise Bay Lee öğrencilerin sorularını alıyordu.
"Herkesin katılımı zorunlu mu ?"
"Hayır tabii ki. Katılmak isteyenler bana ismini yazdırdıktan sonra performansınızın detayları hakkında koreografi hocalarınızla konuşursunuz."
"Ne zaman olacak bu hocam ?
"Şu anda tam bir gün belirli değil ama 3 haftanız olacak diyebiliriz."
Yeonjun da merak ettiği bir şeyi sormak için el kaldırmış ve Bay Lee'nin söz hakkı vermesiyle konuşmuştu.
"Grup olarak katılabiliyor muyuz ?
Bay Lee Yeonjun'un sorusuna gülmüştü.
"Evet Yeonjun Hyunjin ve Minho ile katılabilirsiniz."
Yeonjun da Bay Lee'nin cevabına güldükten sonra anladım anlamında kafasını sallamıştı.
Zil çaldığında ise kendi başına karar vermiş olmak istemeyen Yeonjun, Hyunjin ve Minho'nun da fikrini almış onların da kendisi kadar istekli oldugunu gördüğünde rahatlamıştı. Daha sonra Bay Lee'nin yanına gitmiş ve isimlerini yazdırmışlardı.
"Ortaya güzel bir şey çıkartacağınızı biliyorum. Çalışmalarınızda başarılar."
Üçü de Bay Lee'ye teşekkür ettikten sonra çantalarını alarak dans stüdyosuna gitmek için sınıftan çıkmışlardı.
"Of Bay Lee bana güveniyor. Onu hayal kırıklığına uğratmamam lazım." (y)
"Size dedi ama sen bilirsin." (m)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deja brew / yeonbin
FanfictionSarhoşken yaptığı bir hatanın Yeonjun'un hayatına kattığı şey ne olacak ? Oynat bakalım.