16

959 71 59
                                    

Yeonjun elinde "Dünyanın 8.harikası Yeonjun" yazan pankartı tutan Soobin'i gördüğünde aklı başından gitmiş ve gülümsemesine engel olamamış, bunu gören Soobin ise ona gülümsemiş ağzını "yapabilirsin." şeklinde oynatmıştı. Soobin böyle diyince Yeonjun'un bunu yapamayacağına dair hiçbir şüphesi kalmamış müziğin başlamasıyla beraber kendini müziğe bırakmıştı. Kendini ilk defa dans ederken bu kadar rahat ve hafif hissetmişti. Daha ne olduğunu anlamadan dansını başarılı bir şekilde tamamlamıştı. Herkes onu alkışlarken onun gözleri tekrardan Soobin'i aramış ama bulamamıştı.

Bay Lee'nin söylediklerinden sonra Soobin'i görmek aklında bir şeyleri kesinleştirmesine sebep olmuştu. Bu yüzden hızla selam vermiş ve sahneden inmişti. Koşarak üzerini bile değiştirmeden Soobin'i aramaya koyulmuştu ama bu kadar kişi arasında bulması çok zor olacaktı. Hyunjin ve Minho onu yakaladığında durmak zorunda kalmıştı.

"Harikaydın !"

"Benim Soobin'i bulmam lazım."

"Ha ?"

"Soobin gelmiş mi de ?"

"Evet gördüm gelmiş. Siz görmediniz mi ?"

"Yioo."

"Tamam o zaman ben gidiyorum."

"Bekle ya kendin arayacağına telefonla arasana."

"Telefonum yanımda değil geri dönüp almaya vaktim yok."

Yeonjun ilerlerken Hyunjin ve Minho da onun peşine takılmıştı. Karşılarında gördükleri kalabalıkla resim sergisine geldiğini fark etmiş, belki Soobin'i burada bulabilirim diye düşünmüştü. Etrafa bakınırken herkesin etrafına toplandığı resmi görmesiyle durmuştu.

Diğerleri bu resmi kimin yaptığını bu resimdekinin kim olduğunu merak etmeleri hakkında konuşurken Yeonjun gördüğü an kimin yaptığını anlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğerleri bu resmi kimin yaptığını bu resimdekinin kim olduğunu merak etmeleri hakkında konuşurken Yeonjun gördüğü an kimin yaptığını anlamıştı. Çünkü bu resimdeki kişi kendine çok benziyordu.

"Yeonjun bu resimdeki kişi sana mı benziyor ? Yoksa bana mı öyle geliyor ?"

"Bence de çok benziyor ama kim çizecek- Bir dakika ! Oha !"

Yeonjun resme bakmaya dalmışken Soobin'in "İlhamım yok bu yüzden sergiye katılmayacağım." demesi aklına gelmiş ve gözleri dolmuştu. Yani karşısında gördüğü resim Soobin'in Yeonjun'a "ilhamım sensin." deme şekliydi. Yeonjun Soobin'in ona hislerini söylemedeki cesaretiyle karşı karşıya kalınca daha çok sabırsızlanmış ve kendine gelerek sağ tarafta gördüğü Beomgyu'nun yanına gitmişti.

"Beomgyu Soobin'i bugün gördün mü hiç ?"

"Hıhı siz gelmeden birkaç dakika önce uğradı sergiye bir şey mi oldu ?"

"Peki nerede şimdi ?"

"Bilmem. Yarışmanın sonucunu beklemeyecek misin dedim de eve gideceğim dedi. Arabayla geldiyse otoparkta falandır herhalde."

deja brew / yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin