8

1K 85 69
                                    


"Soobin nerdesin ?!"

"Buradayım Yeonjun Hyung."

Yeonjun Soobin'in sesiyle sıçramış ve Soobin'e seslenmek isterken onu engelleyen şey ışıkların açılması olmuştu. Işıklar açıldığında ise gördükleriyle sadece bir saniye önce hissettiği duyguların tamamen zıttını yaşamaya başlamıştı.

Soobin gülümseyerek bembeyaz bir alanın ortasında duruyordu. Yeonjun üzerindeki şoku atlatmaya çalışırken buranın buz pateni pisti olduğunu anlamıştı. Koşarak pist duvarının dibinde duran Soobin'in yanına gitmiş ve Soobin'in yüzünü vücudunu kontrol etmeye başlamıştı.

"Yeonjun Hyung ne yapıyorsun ?"

"İyi misin Soobin ?"

"İyiyim hem de çok iyi."

"Neden gelmemi istedin ? Sesin de kötü geliyordu. Çok korktum sana bir şey oldu diye."

Soobin Yeonjun'un halini görünce şaşırmıştı. Bu kadar ciddiye alıp endişeleneceğini düşünmemişti. Bu yüzden ayaklarındaki patenleri çıkartıp Yeonjun'un yanına gelmişti.

"Çok iyi bir oyuncuyum galiba. Sen buz pateni denemek istiyorum dediğin için buraya gelmeni istedim. Yoksa her şey harika."

O sırada Yeonjun olanları kavrayabilmişti.

"Soobin. Senin yerinde olsam hiç durmadan koşardım. Yakalarsam kötü olacak çünkü."

Soobin Yeonjun'un surat ifadesini gördüğünde gülmüş ve geri geri kaçmaya başlamıştı.

"Düzgünce söyleyemiyor musun buraya gel diye ya ?!"

"Ah hadi ama öyle çok sıkıcı olurdu hem gelmezdin ki ~"

Yeonjun Soobin'i yakalamak isterken Soobin'in ayağı takılmış ve Yeonjun'u da kendisiyle beraber yere düşürmüştü. Soobin sırtının acısıyla inlerken Yeonjun Soobin'in koluna vurmuştu.

"Aptal ! Dikkat etsene !"

"Bilerek yaptık sanki !"

Yeonjun Soobin'in üzerinden kalkmış ve Soobin'in de doğrulmasına yardım etmişti.

"Böyle düşüşler filmlerde çok romantik görünüyordu. Ama gerçekte öyle olmuyormuş."

Soobin sırtını sıvazlarken Yeonjun Soobin'in arkasına geçmiş ve tişörtünü kaldırmıştı.

"Yeonjun Hyung ~ evlenmeden olmaz."

"Soobin döverim seni."

Yeonjun Soobin'in sırtında bir şey olup olmadığını incelerken hafif bir kızarıklık dışında bir sorun olmadığını görmüştü. Fakat o sırada Soobin'in sırtını incelemeye dalmış ve ancak Soobin'in sesiyle kendine gelebilmişti.

"Ne oldu hyung ?"

"Merak etme kıymetli sırtın iyi. Sadece biraz kızarıklık var."

Soobin'in tişörtünü indirmişti.

"Sırtımı açıp bakmanı söylemedim ki ?"

deja brew / yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin