Ben bölümler sıkıcı olmasın diye normal kısımları çok ayrıntılı yazmıyorum bu yüzden bunlar hiç pratik yapmıyor mu bir günde her şey olup bitiyo diye düşünmeden okursanız çok iyi olur çünkü arada zaman atlamaları oluyo anladınız siz 💗-
Yeonjun gerçekten de haklıydı çünkü Soobin'in uyandığında karşılaştığı ilk şey Yeonjun'un ayakları olmuştu. O ise bunun karşısında gülerek alnına vurmuş ve kucağındaki ayaklarla uyuyan Yeonjun'u izlemek için yavaşça doğrulmuştu. Uyanıkken de öyleydi ama uyurken daha bir tatlı ve masum gözükmüştü Soobin'in gözüne. O sırada Soobin aklına gelen sinsi planla Yeonjun'un ayağını gıdıklamaya başlamıştı. Bu Yeonjun'un homurdanmasına ve Soobin'i tekmelemesine sebep olmuş, acıdan dolayı inleyen Soobin "Ölüyorum." diye söylenmeye başlamıştı. O sırada uyku sersemi olan Yeonjun neler döndüğünü anlamaya çalışarak gözlerini açmıştı.
"Soobin odada sinek var herhalde ya bi öldürsene onu az önce ayağımı ısırdı."
"Merak etme sen öldürdün zaten."
"Ah öyle mi ? İyi o zaman. Ben uyuyorum tekrar."
"Hyung şaka mı yapıyorsun ya ? Uyan artık."
"Şşt bugün erkenden uyanıp napacağım rahat bırak beni."
Soobin pikeye iyice sarılan Yeonjun'u görünce pes etmiş ve yemek hazırlamak için yerden kalkıp mutfağa gitmişti. Kahvaltı olarak ikisine de mısır gevreği hazırladıktan sonra Yeonjun'u uyandırmaya gitmişti.
"Hadi bakalım cimcime günaydı artık uyanma vakti."
Soobin hala uyanmayan Yeonjun'un kulağına doğru eğilip fısıldamıştı.
"Uyanmazsan günaydın öpücüğü vermek zorunda kalırım."
Yeonjun gözlerini bir anda açmış Soobin'i kendine bu kadar yakın görünce hazırlıksız yakalanmıştı.
"Soobin niye giriyorsun ya dibime uyandım işte !"
Soobin gülerek ayağa kalktığında Yeonjun da onu takip etmiş ve balkonda birlikte oturarak mısır gevreklerini yemişlerdi. Yeonjun eve gitmesi gerektiğini söylediğinde ise Soobin de abisinin evine geçeceğini söyleyip her zamanki gibi arabayla eve bırakmıştı. Yeonjun ona el sallarken Soobin de gülümseyerek karşılık vermişti fakat Yeonjun evin içine girince Soobin kafasını direksiyona koyarak iç çekmişti. Yeonjun başına gerçekten büyük bir dert olmuştu çünkü Soobin'in üzerindeki etkisinin ne kadar güçlü olduğunu bir türlü fark etmiyordu ve Soobin kendini tutmakta zorlanıyordu.
----
Okulda yapılan duyurudan dolayı herkes sevinçliydi. Çünkü yapılacak olan etkinlikten önce motivasyon amaçlı bir kamp düzenlemeye karar vermişlerdi. Her zamanki üçlü yemekhanede oturarak bunun kritiğini yaparken Yeonjun'un gözü etrafa bakınarak yer arayan Soobin'e takılmıştı. Göz göze geldiklerinde ise masalarına gelmesini işaret etmişti fakat Soobin yanındaki kişiyi gösterip rahatsız olur musunuz ? manasında kaş göz yapmıştı. Yeonjun da onu anlayıp kafasını hayır anlamında sallamıştı.
"Lan Yeonjun içine bir şey mi kaçtı sabahtan beri kaşın gözün ayrı oynuyo."
"Saçmalama ya Minho."
Hyunjin Yeonjun'un baktığı yere dönüp baktığında sırıtmıştı.
"İçine bi şey kaçmamış Soobin'i görmekten kaynaklı tribal enfeksiyon geçiriyor sadece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deja brew / yeonbin
FanfictionSarhoşken yaptığı bir hatanın Yeonjun'un hayatına kattığı şey ne olacak ? Oynat bakalım.