Bu benim ilk hikayem umarım beğernirsiniz yazım yanlışlarım olursa üzgünüm
Naruto'nun Anlatımı:
Sabah yerimden telefonumun çalması ile uyandım ve mızmızlanarak kalkıp telefonumu aldım ve gördüğüm isim ile korkutum çünkü arayan kişi Sakura'ydı yüzde yüz beni azarlıyacaktı çünkü saat 10.00'du yani kafe'ye geç kalmıştım korkak bir şekilde telefonu açtım.Telefonu açar açmaz Sakura bana bağırmaya başladı.
Sakura:NARUTO NEREDESİN SEN?SAATİN KAÇ OLDUĞUNDAN HABERİN VAR MI?
Naruto:Gomen Sakura-chan uyuya kalmışım.
Sakura:Demek uyuya kaldın eğer yarım saat içinde gelmez isen sana 1 ay boyunca ramen almam aldırtmam üstüne kafana güzel bir tane geçiririm.
Naruto:Tamam tamam ama eğer yarım saat içinde gelirsem bana ramen alıcaksın.
Sakura:Sen hele bi gel orasına bakarız neyse görüşürüz.
Naruto:Görüşürüz.
Telefonu kapatır kapatmaz "tanrım Sakura-chan çok korkunç biri eğer yarım saat içinde gitmezsem ban 1 ay ramen yok." diye içimden geçiridim. Hısıca üstüme turuncu bir t-shirt giydim altıma da siyah kot pantolon giyip çıktım kafe evine yakın olduğu için 10 dakikada kafe'ye vardım.İçeri girer girmez Sakura yanıma geldi.
Sakura:Naruto gece saat kaçta uyudun.
Naruto:ummmmm.... saat 3 gibi.
Sakura:Peki saat 3'e kadar ne yaptın.
Naruto:Ş-Şey- tam cevap vericekken İno ara girdi.
İno: Ben söyliyeyim saat 3'e kadar ünlü CEO sahibi Uchiha Sasuke' nin resimlerine baktı.
Naruto:*Domates olmuş bir şekilde*H-Hayır öyle b-bir şey yapmadım.... b-ben saate 3'e kadar temizlik yaptım."Bu dediğime ben bile inanmadım" diye içimden söyledim
İno:Sen ve saat gece 3'e kadar temizlik yapmak keşke daha güzel bir bahane bulsaydın.
Sakura:Aynen Naruto neyse sen hadi üstünü değiştir de kafe'yi açalım.
Naruto:Tamam
Tam gidiyordum ki Tenten'ni sesini duydum.
Ten ten:Naruto sen iddia'yı kaybettin.
Naruto:Ne iddiası
Sakura:Aaaa doğru iyi hatırlattın Tenten.
İno: Harbi lan ne iddiası.
Sakura: Biz Naruto ile 2 gün önce bir iddiaya girdik dedim ki eğer 2 hafta boyunca Sasuke'nin fotğraflarına bakmzsan 1 hafta istediği şeyleri yapıcaktın ama eğer yapamaz bakarsa o benim 1 hafta boyunca istediğimi yapıcak ve Naruto iddiayı kaybetti Sasuke'nin fotoğraflarına baktı bu yüzden 1 hafta boyunca istediğimi yapıcak.
Naruto:Şimdi hatırladım. Tamam 1 hafta boyunca istediğini yapcam neyse ben üstümü değiştirmeye gidiyorum.
Tam gidiceğim sıra Sakura kolumu tuttu ve dediki.
Sakura:Hayır benim istediğim kıyafeti giyiceksin.
Öfleyerek kabul ettim ve Sakura'nın bana vereceği kıyafetı getirmesini bekledim ama getirdiği kıyafet ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Acaba Sakura nasıl bir kıyafet getirdi neyse tekrardan eğer yanlışlarım varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru)
RomancePeki Naruto'nun hayallarindeki adam bir gün onun çalıştığı kafeye gelirse devamında ne olur?