2

2.4K 137 616
                                    

Öfleyerek kabul ettim ve Sakura'nın bana vereceği kıyafeti getirmesini beklemeye başladım kıyafet ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.

..............................................…………

Sakura'nın getirdiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sakura'nın getirdiği kıyafet.

Naruto:H-Hayır ben bunu hayatta giymem Hinata sevgiline bir şey de.

Hinata:Ü-Üzgünüm Naruto-kun ama iddiayı kaybettin b-bu yüzden yapmak zorundasın.

Naruto:A-Ama-

Tam mızmızlanıcakken İno araya girdi.

İno: Hayır Naruto gidip diyiceksin.

Naruto:Tamam yaaaaaa

Sakura'dan kıyafeti aldım ve soyunma odasına gittim.

Sakura'nın Anlatımı:

"Naruto nerde kaldı altı üstü bir elbise giyicek" bir kaç dakika daha bekledim sonra Naruto'nun yanına gittim.

Sakura:Naruto hadi çık odadan.

Naruto:Hayır çok utanıyorum.

Sakura:Naruto benim sinirlerimi bozma bulucam bir ağaç kırıcam bir dal döve döve çıkarıcam seni ha.

Naruto:Hayır.

"Desene illa benim seni çıkarmam gerek diye" sessiz bir şekilde söyledim.

Kapıyı kırdım evet kırdım neyse Naruto'nun kolundan tutup onu çekiştirerek çıkarmaya başladım.

İno,Ten ten,Temri,Hinata hepsi Naruto'nun etrafına toplandı ve aynı anda "Çok tatlı olmussun" dediler.

Naruto'nun Anlatımı:

Naruto:Sağolun kızlar ama hala çok utanç verici ve kafe'nin açılış saati geldi.

(Kafe'yi hata içi 09.45 hafta sonu 10.45'te açıyorlar)

Temari:Aynen şimdi herkes yerlerine Naruto tabelayı çevir.

Herkes yerlerine geçmişti bende tabelayı çevirdim.

(Hani şu open closet tabelaları olur ya arkalı önlü ondan)

Yarım Saat sonra

Daha kafeyi açalı yarım saat oldu ve tüm masalar doldu desenize bu akşam ölüm çıkıcak diye.

Sasuke'nin Anlatımı:

Sasuke:Off çok yoruldum 1 haftadır bir toplantıdan çık öbürüne gir ondan çık başka birine.

Neji:Aynen biraz ara vermeliyiz.

Shikamaru:*uykulu bir sesle* aynen ben hayatımda hiç bu kadar çalısmadım.

CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin