Naruto:k-k-kim v-var orada.
……….............................................
Naruto'nun Anlatımı:Niye bilmiyorum ama çok korkuyordum bir süre sonra çalılıklardan ses kesildi bende tam yürümeye başlıyacaktım ki yine bir ses geldi çalılıklara baktığımda çalılıkların önününde siyah tüylü ve siyah gözlü bir kedi vardı.
Naruto:Bir kedi yüzünden mi neredeyse korkudan kalp krizi geçirecektim.
Kediye tekrar baktığımda bana çok tatlı bakıyordu ve bu kedi Sasuke'ye neden bu kadar çok benziyor diye düşünmeden edemedim.Tam kediyi sevicektim ki benden kaçtı bende boşverip eve gittim.
Evde
Naruto:Off çok yoruldum duş almam lazım ama saat 00.37 salla gitsin ya.
Duştan sonra
Naruto:Rahtladım ve uykum kaçtı harika neyse bir film izliyeyim ama önce üstümü giyeyim sonra kendime bir ramen yapayım.
5 dakika sonra
Üstümü giyip ramenimi yaptıktan sonra televizyonu açıp netflix'e girdim.
Naruto:Acaba nasıl bir film izlesem komedi hayır,dram ağlamak istemiyorum,romantik hayır,aksiyon hayır,korku......evet.
Bir tane korku filmi açıp izlemeye başladım kesin bu gece yatağa gidemicem korkudan bu yüzden koltukta uyuyacağım.
Film bittikten sonra
Naruto:Korku filmi izliyeyim diyen beynime tüküreyim neyse ahhh- elektrikler gitti harika yapabileceğim tek şey uyumak gibi gözüküyor.
Sabah 09:45
Naruto:Senin gibi alarmın ben.
Kalkıp alarmı kapattım ve üstümü giymeye gittim.
Üstümü giydim ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim.
Bu bölümü burada bitiriyorum biliyorum kısa oldu ama yapmam gereken işler var bölümün geri kalanınıda bugün atmaya çalışıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru)
RomancePeki Naruto'nun hayallarindeki adam bir gün onun çalıştığı kafeye gelirse devamında ne olur?