Bir kaç dakika sonra gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.
Selam.Biliyorum uzun süredir yb atmadım çünkü 1-üşengecim 2-okul açıldı ve hocalar neredeysen hergün 20 tane ödev veriyor.Neyse iyi okumalar.
...............................................................
Naruto'nun Anlatımı:Uyandığım zaman yanımda Sasuke'yi göremedim bu yüzden biraz korktum sonra ise salondan konuşma sesleri duymaya başladım.
Yataktan kaltım ve odamdan çıkıp salona doğru yürümeye başladım. Salona kapısının önüne geldiğimde durdum kimin konuştuğunu dinledim.Annem ve babam Sasuke ile konuşuyorlardı.Ne konuştuklarını merak ettiğim için kulağımı kapıya dayadım ve ne konuştularını dinledim.
(Artık iruka-anne ve kakashi-dad yazmaya çok üşendiğim için direk anne ve baba dedirtçem.)
Biraz kapının önünde ne konuştuklarını dinledim.Babam ile Sasuke konuştuğu zaman çoğunlukla havadan sudan konuşmuşlardı ama annem ve Sasuke konuştuğu zaman hep benim hakkımda konuştular aslında sanırım Sasuke annenlede babamla konuştuğu gibi konuşacaktı ama yapamadı çünkü annem hep benim hakkımda konu açtı ve bazı cümlelerinin sonunda Sasuke'ye damadım diyodu işin garibi Sasuke'nin umrunda değildi sanki evlenmişizde kaynanasıyla konuşuyormuş gibi konuşuyorlardı.
Biraz daha konuştuklarını dinledikten sonra içeri girdim.Girdiğim anda ise annem hızlıca konuyu kapattı.
İruka:Sonunda uyandın asla uyanmican sanıyordum.
Naruto:Ne uyuyamazmıyız uyumak bile suç oldu artık.
İruka:Yok ben uyumana bir şey demiyorum ama hani misafir varya o yüzden.
Naruto:Kimmiş misafir
İruka:Sasuke
Naruto:Daha yeni damadım diyordun niye şimdi misafir oldu.
İruka:Damadım mı? sen bizi mi dinledin.
Naruto:Hayır daha yeni geldiğimde kapının önünden duydum.
İruka:Emin misin dinlemediğine çünkü sen normalde ne kadar bağırsak da duymayan birisin.
Naruto:Evet eminin
İruka:İnanmadım ama inanmış gibi yapıcam.
Naruto:Dinlemedim.
İruka:Tamam inandım diyorum işte.
Naruto:Sesin hiç öyle çıkmıyo.
Kakashi:Tamam yeter dinlemedim diyorsa dinlememiştir dicem Naruto'dan bahsediyoruz herşeyi yapabilir.
Naruto:Hımm'derken kollarımı göğsümde birleştirdim.
Sasuke:Neyse ben gidiyim siz ailecek konuşun.
Naruto:Nereye dursaydın biraz daha.
Sasuke:İsterdim ama yapamam aile toplantısı var.
Naruto:Tamam o zaman ben seni geçireyim.
Sasuke'yi geçirdikten sonra salona geri gittim.
İruka:Naruto bira daha kimsenin kapısını dinleme tamam mı?
Naruto:Tamam üzgünüm ne yapayım merak ettim çünkü ben her geldiğimde konuyu değiştiriyorsunuz.
İruka:Tamam bir daha yapmicaz gel buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru)
Roman d'amourPeki Naruto'nun hayallarindeki adam bir gün onun çalıştığı kafeye gelirse devamında ne olur?