14

1K 62 58
                                    

Hinata:Hamile olabilir misin?
................................................................
Naruto'nun Anlatımı:

Hinata'nın dediği lafla birlikte gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

Naruto:N-n-ne h-h-hamileliği y-y-yok h-hamile falan değilimdir.

Hinata:Naruto farkında mısın ama hamileliğin çoğu belirtisini gösteriyosun.

Naruto:Belirtilerini mi gösteriyorum?

Hinata:Evet

Naruto:Neymiş belirtiler söyle bakalım.

Hinata:1-Baş dönmesi ve sen başım dönüyo diyosun.
2-yorgunluk ve uyuma isteği sen bu aralar normalden daha fazla yorgunsun ve çok fazla uyumak istiyosun,
3-mide bulantısı ve sen her sabah mide bulantısıyla uyanıyosun.
4-koku hassasiyeti ve senin koku hassasiyein var daha yeni dedin sevdiğim yemeklerin çoğunun kokusu bile güzel gelmiyo diye, daha devam etmemi ister misin

Naruto:Tamam anladım saymana gerek yok ama emin olmam lazım yemekten sonra hamilelik testi alır mısın

Hinata:Alırım merak etme gel şimdi kahvaltı yapalım.

Naruto:Tamam

30 dakika sonra

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Hinata bana hamilelik testi almaya gitti ve birazdan gelirdi. Bense eğer hamileysem  bunu Sasuke'ye nasıl diceğimi düşünüyodum.

Bir süre daha düşünmeye devam ederken kapı çalmıştı bende koltuktan kalkıp kapıya bakmaya gittim.

Kapıyı açtığım da karşımda Sakura ve Hinata vardı.

Hinata:Naruto Sakura ile yolda karşılaştık ona her şeyi anlatmak zorunda kaldım.

Naruto:Tamam sorun değil içeri geçin.

Sakura ve Hinata içeri girdiğinde kapıyı kapattım.

Hinata:Naruto al bunu.'dedi ve bana poşeti uzattı.

Naruto:Siz içeri geçin ben yapıp gelcem.

Sakura:Tamam

Sakura ve Hinata salona gittiğinde bende banyoya gittim. Banyoya gittiğimde poşetten hamilelik testi kutusunu çıkardım ve ne yapmam gerektiğini okudum.

2 dakika sonra

Hamilelik testini kutunun üzerinde yazdığı gibi uyguladım ve lavabonun üstüne koydum şimdi ise 3 dakika beklemem gerek bu hayatımın en uzun 3 dakikası olacak acaba niye sonuç direkmen çıkmıyo.

3 dakika sonra

3 dakika geçmişti ama bakıp bakmamakta kararsız kalmıştım.

Bir süre daha karasız bir şekilde beklerken banyonun kapısı çaldı.

Hinata:Naruto işin bitti mi,ne oldu sonuç ne,niye çıkmadın

Naruto:1-Evet işim bitti
2-sonuca bakmakta kararsızım
3-çünkü cevaba bakmadan çıkmak istemiyorum.

Sakura:Naruto hadi sonuca bak ve çık merak ediyoruz sonucu.

Naruto:Tamam bakıyorum. 'Dedikten sonra lavabonun üstünden hamilelik testini aldım ve baktım.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin