Sasuke:Ne zaman umrunda olmuştuki.
...................................................................
Naruto'nun Anlatımı:Narumi'yi emzirdikten sonra küveze koymuştum.
Naruto:Çok tatlı uyuyor.
Sasuke:Evet aynı annesi uyurken olduğu gibi. 'dedikten sonra odanın kapısı tıklatılmıştı.
Naruto:Gelebilirsin.'dediğim gibi odaya 2 tane polis gelmişti ve kapının önünde biri sağda biride solda durmuştu.
Sasuke:Bir sıkıntımı var?
Polis:Hayır sadece amirimiz sizi sorguya çekicek.
Naruto:Neden?
Polis:Orasını bilmiyoruz efendim.
Naruto:Tamam.
5 dakika sonra
5 dakika sonra odaya çok tanıdık biri gelmişti.
Obito:Geçmiş olsun.
Sasuke:Sağol da Obito bir sorun mu var
Obito:Eğer aklımdaki şeyse evet bir sorunumuz var ama değilse hayır bir sorun yok.
Naruto:Peki aklındaki şey ne?
Obito:Emin olmadan bir şey söyliyemem sadece Sasuke'nin bana kaza anını anlatması lazım.
Sasuke:Tamam. Çok dikkatli kullanıyordum bir anda önüme çıktı sadece.
Obito:Sasuke bence o araba bilerek bir anda ortaya çıktı.
Naruto:Nasıl yani?
Obito:Şunu demek istiyorum Sasuke'nin kazası planlı bir şeydi kaza yerinin olduğu yerde kameralara baktık ve araba orada duruyordu bir kişide dışarıda o köşede bekliyordu sonra Sasuke'nin arabasını görünce dışarıda duran kişi arabadaki kişiye haber verdi sonra ise adam arabayı çalıştırdı ve bu şekilde oldu kaza gerçekleşti. Birisi Sasuke'nin ölmesini istiyordu bu yüzden böyle bir şey yaptı.
Naruto:Kim Sasuke'nin ölmesini istesinki.
Sasuke:Danzo
Naruto:Danzo mu, o kim?
Sasuke:Danzo bize rakip olan şirketlerin en büyüğü. Onlar yapmışlardır.
Naruto:Peki nasıl bu kadar emin olabiliyorsun
Sasuke:Ben bir sürü kez öldürmeye çalışmıştı.
Obito:Evet hatta Danzo'nun şirketi o yönetmeden önceden de rakip şirketimizdi yani Sasuke dışında bizim şirketin başına geçen herkezi öldürmeye çalışmışlar.
Naruto:Peki neden onları hapse atmadılar?
Sasuke:O zamanlar elinizde çok ama çok az kanıt vardı bu yüzden de kanıt yetersizliğinden serbest bırakmışlardı.
Obito:Evet ama şimdi elimizde kamera kayıtları dışında bir sürü kanıt var bu sefer onu kesinlikle hapise attırıcaz.
Naruto:İyide sizin onları bulduğunuzu anlarlarsa kaçmazlar mı?
Obito:Kaçıcak vakitleri olmicak. 'dedikten sonra elindeki telsizden bir ses geldi.
Polis:Amirim Danzo gili yakaladık.
Obito:Tamam bir sorun çıktı mı peki.
Polis:Hayır amirim hiçbir sorun çıkmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru)
RomancePeki Naruto'nun hayallarindeki adam bir gün onun çalıştığı kafeye gelirse devamında ne olur?