9

1.4K 91 188
                                    

Sakura:GÖRÜŞÜRÜZ AŞK KUŞLARI

Evet biliyorum uzun süredir yb atmıyodum ama ne yapayım her şeye üşeniyom bir şey izlemeye bile üşeniyom.Her neyse iyi okumalar.

Naruto'nun Anlatımı

Sakura bağırdığı zaman bir anda her yer kararmıştı ve bir ses duymaya başladım.

Sasuke:Sarışın hadi uyan.

Naruto:Hıh noldu

Sasuke:Artık uyansan mı diyorum çocuklar lunaparka gittiklerinden beri uyuyorsun.

Naruto:Uyuyormuyum yani o olanlar rüyamıydı

Sasuke:Neyler rüyamıydı.

Naruto:Boşver önemli değil.

'Cidden mi Sasuke ile sevgili olduğum o kısacık zaman rüyamıydı.Gerçekten dünya'nın en şanssız insanıyım.'İçimden hayatıma söverken bir anda bir ses geldi.

Sasuke:Çocuklar geliyor

Naruto:Nerede

Sasuke:Şurda'derken parmağıyla lunaprakın girişini göstermişti ve gerçekten de onlar geliyordu.Hatta neredeyse yanımızdalardı.'

Naruto:Hoşgeldiniz hiç gelmeseydiniz biz beklerdik sabaha kadar.

Sakura:Ne yapalım tüm aletlere bindik.

Shikamaru:Keşke hiç binmeseysik şimdi daha çok uykum geldi.

İno:Git uyu Shikamaru

Shikamaru:Uyicam zaten.

Shikamaru hamağa doğru gidiyordu ki Temari onu durdurup 'Biz buraya eğlenmeye geldik uyumaya değil.'deyip deniz kenarına sürüklemeye başladı.

Hinata:Biz yokken siz ne yaptınız.

Sasuke:Uyuduk

Tenten:Başka bir şey yapmadınız mı'derken Tenten bana baktı ama ben kafamı hayır anlmında salladım.

Neji:O zaman sizi Lunapark'a yolluyoruz.

Sasuke:Sonra gideriz.

Neji:Hayır şimdi gitceksiniz.

Sasuke:Tamam

Neji'nin zoruyla Sasuke yerinden kalktı ve benimde kalkmam için elini bana uzattı.

Sasuke:Hadi kalk sarışın.

Naruto:Tamam'diyip Sasuke'nin elini tutup kalktım.

Kalktıktan sonra lunaparka kadar yürümeye başlamıştık.Lunaprakın kapısına gelene kadar Sasuke elimi bırakmamıştı nedense.

Lunaprakın kapısı'nın önüne gelince giriş kartı almamız gerkiyordu tam elimi cüzdanıma atıcaktım ki Sasuke konuşmaya başladı.

Sasuke:Ben alırım sana

Naruto:Yok ben kendim alırım.

Sasuke:İtiraz istemiyorum.

Naruto:Tamam

Sasuke lunaparka giriş kartlarımızı alınca birini bana verdi.

Sasuke:İlk hangi alete binmek istersin.

Naruto:Gondola

Sasuke:Uçmayasın

Naruto:Uçmam merak etme

CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin