Naruto:Onu tanımayan mı var.
.......................................................................................Naruto'nun Anlatımı:
Saat 18:30 olmuştu ve oğlanlar yeni gitmişti neredetse 2.30 saat konuşmuştuk ve bu 2.30 saat içinde kafete gelen müşteri sayısı 30'u geçmemiştir normalde 2.30 saat içinde 100'ün üstünde müşteri gelirdi.Şanslıyız bugün bir de bu sabah ölüm çıkar sanıyordum ama çıkmadı ve bir de bugün erken çıkıcam çünkü canım istiyor.
Yarım saat sonra
Naruto:Çooooook sıkıldım.
Temari:Hayırdır Naruto sen demiyormusun hergün niye bu kadar fazla müşteri geliyor diye.
Hinata:Evet noldu bugün müşteri gelmesinimi istiyosun.
Naruto:Evet çünkü sıkıcı gel-
Tam cümlemi bitirecekken o geldi.Bu dünyada en nefret ettiğim insan REN eski en yakın arkadaşım.
Ren:Bakın burada kimler varmış.
Naruto:Niye buradasın.
Ren:Kahve içmeye geldim.
Naruto:*kısık bir sesle*zıkkım iç.
Ren:Bir şey mi dedin.
Naruto:Hayır
Ren:En yakın arkadaşına kahve vermicek misin.
Naruto:Hatırlatırım sen benim en yakın arkadaşım değilsin.
*Kuccuk bir flashback*
Naruto'nun Anlatımı:
Sıkılmış bir şekilde sıramda oturuyordum ki en yakın arkadaşım Ren geldi.
(Yaşlar 16 şimdiki yaşları ise 19)
Naruto:Hey Re-
Lafım suratıma yediğim yumruk ile kesildi.
Ren:Sen hangi cürretle Yuma'yı aldatırsın.
(Yuma Naruto'nun eski sevgişisi 2. bçlümde olan mal ha bir de Naruto 16 yaşındayken başka bir şehirdeydi yani kızlardan uzak ama bu okul yılı bittikten sonra kızların yanına gitti son yılını kızların olduğu şehirdeki okulda okudu ve sonra kızlar ile bir kafe açtı partime olarak çalıştılar somra okul fulden bitince tüm gün çalışmaya başladılar.)
Naruto:Ben onu aldatmadım tam tersi o beni aldattı.
Ren:Sana inanacağımımı sanıyorsun sürtük kim bilir sen Yuma'yı kaç kişi ile aldatmışsındır.
Naruto:Ne
Ren:Duydun beni senin gibi bir sürtüğün benim en yakın arkadaşım olduğuna inanamıyorum.
*Flashback end*
Naruto:Ne alacağını söyle artık.
Ren:Türk kahvesi köpüklü olsun.
(Aslında başka bir kavhe söyleticektim ama sonra aklıma çok güzel bir fikir geldi.)
Ren masaya oturduktan sonra Tenten'nin yanına gittim.
Ten-Ten:Ne oldu sinirli gibisin.
Naruto:Eski en yakın arkadaşım geldi.
Ten-Ten:O malmı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO Sahibi Ve Kafe Çalışanı(Sasunaru)
RomancePeki Naruto'nun hayallarindeki adam bir gün onun çalıştığı kafeye gelirse devamında ne olur?