✨1✨

1.4K 54 10
                                    

Понеділок
7:00

Ти не любила прокидатися так рано, але ти змушувала себе вставати з під теплої ковдри і йти у вану кімнату. Ти не могла повірити , що вихідні так швидко пролетіли. Після того як ти зробила водні процедури ти попленталась на кухню готувати собі сніданок. Через 15 хвилин кухня була наповнена божественним запахом, ось що в тебе вийшло- смачні оладки.

Ти заварила собі кави (а як же без неї😁).

Швидко поснідала і побігла вдіватися.
На годиннику було 8:10

І ти вирішила поїхати в шк на таксі.

~в шк~

8:20

Ти зайшла в шк і як завжди пішла на третій поверх в свій клас ( трохи про твій клас: як в інших класах в твоєму є та сама трійця стерв - Кетрін, Лайла та
Мія. Тебе в ньому люблять і в деякій мірі поважають. Всі вчителі школи обходять вас стороною .Вашому класу дали кличку - Дари Поділля. А також ваш клас фонатіє від футболу⚽)
Прийшовши в клас ти сіла до своєї нп за вашу парту ( ви сиділи за передостанньою партою)

Настя- Н
Нік- я не буду міняти
Кевін- К
Кетрін- Кет
Лайла- Л
Мія- М
Вчитель - Вч
Ейдан- Е

Н: Т/и , а ти пам'ятаєш куди ми сьогодні нашою компашкою йдем 😁?

Т/і: а як таке можна забути?

☼︎Автор заступив😅 і не написав куди вона зібралися. Отже, вони мають піти в тц, щоб купити нову одежу.☼︎

Продзвенів дзвінок і в клас зайшов вчитель.

Вч: прошу уваги! До нас в школу, а точніше в клас переводиться новенький. Ейдан заходь.

Всі в класі почали перешіптуватися, а ти не могла зрозуміти що відбувається. І тут в клас заходить високий хлопець з зеленими очима. Тобі здалось що ти його вже десь бачила але не можеш згадати де.

Е: всім привіт. Мене звати Ейдан Галахер. Мені 16. Я недавно переїхав до Лос-Анджелеса. І я люблю грати на гітарі.

Тут його поглад впав на тебе і тобі стало м'яко кажучи не пособі.

Е: 💭 Нічого собі. Я вперше за довгий час відчув такі дивні відчуття. Потрібно з нею познайомитись💭

Вч: Ейдан, можеш сідати за вільну парту за т/ію.

Т/і: (пошепки) Настя мені здається, що день буде цікавим😳

Н: (пошепки) оооу наша т/и запала на новенького😏.

_____________________________
Не кидайте тапками це моя перша глава 😅😅😅 аж 388 слів😅😅😅

☕Мафія☕Where stories live. Discover now