🥀22🥀

379 25 3
                                    

...

            ☼︎pov Ейдан☼︎

Я тихо нагнувся до неї, щоб поцілувати свою принцесу, вона почала щось говорити собі під її милий носик.

Т/і: ні.....не треба....Ейдан...Стейсі зупинись....

Я її поцілував, вона перестала наче говорити. Зваливши це все на поганий сон, я пристібнув свою цукерочку пасками безпеки, щоб вона по дорозі до дому не впала, я сів за водійське місце і завів машину.

Коли я їхав до свого будинку я час від часу дивився в дзеркало на свою зифіринку.

Через 10 хвилин ми були в мене в дома.

Я припаркував машину під самими дверима і вийшов, щоб взяти Т/іночку на руки. Відкривши двері, взявши її на руки і закривши двері я тихо покликав охорону.

Е: на бери ключі і завези мою машину в гараж, а ключі залишиш мені в залі. Зрозуміло?

О: так сер.

Зайшовши в дім я на руках з Т/і ледве скинув черевики і пішов в спальню.

Положив мою зефіринку на ліжко і хотів піти переодітися в піжаму але вона схопила мене за піджак милим сонним голосом промовила: Ейдан, будь-ласка не...непокидай мене...прошу.

Я: добре, я нікуди не буду йти.

Її хватка ослабла і я ліг біля неї обійнявши за тілію. Так ми і заснули.
          ☼︎ кінець pov Ейдан☼︎

               🌇Ранок🌇

Першою прокинулась Т/і зрозумівши, що вона знаходиться в обіймах Ейдана їй невільно в голові відтворилися події вчорашнього вечора, тихо, щоб не розбудити Ейдана вона встала, вийшла з кімнати і почала плакати.

Т/і: ☁️ мені потрібно зібрати речі 😞 і чим пошвидше повернутися до своєї квартири. Так я зберу найнеобхідніше, але спершу я хочу води ☁️

Попивши води, до неї підбіг Тіма, вона взяла його на руки і почала сильніше плакати.

Т/і: сонечко моє, я повернусь обіцяю 😢

Давши йому їсти, швидко зібравши деякі речі, переодівшись в чорні штани та білу футболку, вона взявши тф вона вийшла з дому.

Не залишивши Ейдану жодної записки.

____________________________________
320 слів

☕Мафія☕Where stories live. Discover now