....
🕒20:40🕒
Доїхавши до парку, Т/і поклала наушники в чехол.Ейдан: золотсе, завтра ми на одинадцяту їдемо на зйомки. Ти пам'ятаєш?
Т/і: Ейдош, звичайно 😊
Так як на дворі був травень, тому ввечері, було доволі таки світло та уже працювали парки розваг.
Т/і: котику, а пішли на оглядове колесо 🥺
Ейдан: добре зефіринка 🙂
Пара пішла до каси.
Ейдан: дайте нам будь-ласка два квитки на оглядове колесо.
Касир: *не піднімаючи очі* так, зараз. Ось тримайте. *Він підняв очі та подав два квиточка* а я вас знаю сер 🙂
Ейдан: правда? 😅
Касир: моя дочка ваша велика фанатка. В її кімнаті над ліжком багато постерів з вами. Вас здається звати Ейдан.
Ейдан: так, це я 😅.
Касир: вибачте, що вас затримую. Гарного вечора 🙂
Т/і та Ейдан: дякую
Хлопець взяв квитки та обійнявши дівчину за талію направився до колеса огляду.
*В кабінці*
Кабінка в якій були підлітки була прозора, щоб можна було чудово роздивлятися місто та парк. Дівчина стояла прилипши до вікна та дивилася на нічні вогники міста. А брюнет стояв з-заду та перебирався з ноги на ногу, ніби про щось переживав.Ейдан: кхм, кхм (вибачте, я не вмію показувати кашель) . Т/і, я..
Т/і: *розвернулася до нього лицем* що таке Ейдош? 🙂
Ейдан: я довго думав над вибором і зупинився на цьому
Він дістав із кишені маленьку коробочку та дістав з неї два кулона у формі серця з срібла, на одному кулоні було написано ім'я Галлахера, а на другому Т/і.
Дівчина стала ніби в ступор і розкрила рот.
Ейдан:*з ноткою хвилювання* Т/іночка, як тобі?
Т/і: ц-це прекрасно 🥺
Брюнет посміхнувся, підійшов ззаду дівчини підняв її волосся та наклонився їй над вухом
Ейдан: *пошепки* ти не проти?
Т/і: ні 🥺
Галлахер посміхнувся, обережно повісив кулон Т/і на шию та став перед нею
Ейдан: він тобі чудово підходить 😄
Т/і: дякую 😊
Дівчина теж повісила кулон на шию хлопця та поцілувала його в щоку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Мафія☕
Fanfiction☂︎Головна героїня фф - т/і☕ ☂︎Дії відбуваються в Лос-Анджелесі 🌉 ☂︎Присутнє скло🍸 ☂︎Пропогандую Україну🇺🇦 ☂︎Я не буду писати сцени 18+ , бо я не маю права цього робити. Він теж особистість і на мою думку йому абсолютно не приємно коли він зуст...