✈︎57✈︎

241 23 3
                                    

Скло
...

Дівчина сіла у таксі.

Таксист: мем куди вам?

Т/і: мені на Форест Сріт (вигадана назва) 54. Бажано чим по швидше.

Таксист: через п'ятнадцять хвилин будем.

Таксі рушило. Дівчина повернулася назад і побачила машину Ейдана.

Т/і: ☁️ чорт ☁️ можна вас дещо попросити?

Таксі: так мем.

Т/і: можете будь-ласка їхати швидше.

Таксі: так... Можна вам задати таке питання?

Т/і: мг.

Таксі: це за вами їде та машина?

Т/і: так, можете відірватися від неї?

Таксі: добре.

Таксист вжав пидаль газу і машина помчала по дорозі.

☾︎pov Ейдан☽︎

Я побачив як моя принцеса сіла у машину, і та почала швидко їхати. Мені потрібно із нею поговорити. Будь-якою ціною.

Я що є сили вжав ногою у педаль газу і помчався за нею. І тут у мене з'явилася ідея, а якщо перекрити мершрут таксі? Я вирішив подзвонити Ніку.

📱Розмова📱
Нік: так сер.

Я: Нік, я її знайшов. Вона зараз у машині мчить по трасі 56. Збирай всіх - ви повинні перекрити їй дорогу!

Нік: я вас зрозумів.
📱 Кінець розмови 📱

У мене в середині було багато змішаних відчуттів: злість, переживання, сором, розпач. Я не міг нормально зосередитися на дорозі. Так, Ейдан, зроби декілька вдихів та видихів.... Здається краще. І от я уже 10 метрів  від машини. Попереду я бачу як машини моєї банди перекривають дорогу. Здається у мене вийде.

☾︎ кінець pov Ейдана☽︎

☕︎pov Т/і☕︎

Мій погляд був прикований вперід - попереду були машини, які перекрили дорогу. Але стоп. Це що, машина Ніка? Значіть Ейдан мене шукає. Чорт забирай!

Т/і: сер, ви можете якось їх об'їхати?

Таксі: нажаль ні, але через 40 метрів буде дорога через ліс, а там і через неї житловий район.

Т/і: звертайте туди.

Таксі різко звернуло на лісову дорогу. І помачалося вперід.

Здається відірвалася.

Через хвилин 20 зі швидкістю 80км/год, я уже була біля нашого, уже колишнього, будинку.

☕Мафія☕Where stories live. Discover now