...
І так поки він не перервав усіх присутніх.Потім всі розійшлися по своїх справах лише п'ятеро залишилося, це - Олівія, Ітан, Браян, Ніколь та Томас.
Ніколь: я пропоную піти на кухню та посидіти чашкою чаю чи кави, заодно познайомимся ближче. Т/і як думаєш?
Т/і повернула голову та подивилася в ядовито-зелені очі
брюнета, той погоджуючись кивнув. Хлопець обережно поставив Т/і на ноги, а потім і сам підвівся із крісла. Взявши Т/і обережно за руку, сплевши їхні пальці в замок, він потягнув її у сторону кухні. Інші перебуваючи у малому шоку, адже ще не бачили коди їхній бос так себе вів, теж пішли за ними.Прийшовши на кухню Ейдан відпустив руку дівчини та відсунув їй стілець, щоб вона сіла і направився до шафки достати пачку колумбійської кави.
Згодом (через дві-три хвилини) на кухню ввійшли інші та сіли за стіл (я не мала часу шукати план будинку та оформлення кімнат. Вибачте. Тому придумуйте все самі) по колу.
Біля Т/і з лівої сторони сіла Олівія, біля неї Браян, далі Ітан, Ніколь і Томас, залишаючи одне місце біля Т/і для Ейдана.
Ейдана поставив на стіл два горнятка кави для себе та своєї зефіринки та сів біля неї, перекинувши свою праву руку їй через плече, ніжно погладжував та відпивав по малому ковтку кави насолоджуючись тим, що біля нього його золотце.
Ніколь встала та почала заварювати решті чай.
Ніколь: отже, Т/і, а як ти познайомилася з Ейданом?
Т/і: ну, він перейшов до нас у клас.
Е: коли я зайшов туди, я одразу побачив Т/і і зрозумів, що вона повинна бути тільки моєю.
Олівія: це так мило 🥺
Е: а коли на неї одна хвойда виллила каву, вона одразу вибігла з їдальні, а я побіг за нею. Хотя вона сказали, щоб я від неї відстав...
Т/і: але як дебіл, МІЙ дебіл, він пішов за мною
Ітан: а як ви почали зустрічатися?
Т/і: ну, гуляли у парку, як на Ейдана налетіли фанати і папараці. Він торягнув мене у провулок і там він мені зізнався.
Ейдан: я б хотів би зізнатися в ресторані чи на березі моря, але уже так вийшло, що я їй зізнався у провулку, а втікаючи від фанатів😅
Браян: з цим я з вами повністю згоден.
Олівія: а як ти відреагувала, що Ейдан босом мафії?
Т/і: ну, я...
Ейдан: на диво вона відреагувала надзвичайно спокійно. Хоча я очікував більш бурної реакції
___________________________________
398 слівТак мало, бо писала на мистецтві😅
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Мафія☕
Fanfiction☂︎Головна героїня фф - т/і☕ ☂︎Дії відбуваються в Лос-Анджелесі 🌉 ☂︎Присутнє скло🍸 ☂︎Пропогандую Україну🇺🇦 ☂︎Я не буду писати сцени 18+ , бо я не маю права цього робити. Він теж особистість і на мою думку йому абсолютно не приємно коли він зуст...