...
Я: ☁️ що я їм такого зробила?☁️Тут до мене на тф приходить повідомлення
(Незнайомець - Нез)📱
Нез: ти нічого не зможеш😂
Ти бездарна😂 я не розумію за що тебе полюбив Ейдан. Краще ти вмерла 😂Я: що я тобі такого зробила?
Нез: ти забрала в мене Ейдана😒
Ти йому не пара!
Хана і то краща!🙄
📱Потім ще одне повідомлення
📱📱
Нез²: кинь його або тобі буде ж гірше!
📱📱
І ще одне
📱📱
Нез³: ти ніщо! Ейдану ти не пара!
📱📱І їх було ще безліч. Я не могла вже стримувати сльози.
Я:☁️ а що якщо я і вравду покінчу з собою і так буде краще для всіх😓 точно в аптечці має бути лезо☁️
Я повільно встала, найшла аптечку, лічта лезо і приклада до вен на лівій руці, я уже нічого не чула і мені було ледь видно мою руку та лезо. І...
☾︎ кінець pov Т/і ☽︎☼︎Pov Ейдан:☼︎
Я швидко побіг за Т/і до ванни. Я спробував відкрити двері але вони були закриті.
Е: Т/І! Т/і! Будь-ласка відкрий!!! Ти чуєш?!
Зрозумівши, що вона не відкриє я почав вибивати двері самотужки.
☼︎ кінець pov Ейдана☼︎Ейдан зі всієї сили почав видавати двері але нічого не виходило.
☾︎ pov т/і☽︎
І я провела лезом по руці я відчула не дуже сильну біль і як каплі крові стікають по мої ріці. Я почула як Ейдан намагається вибити двері але це мене зараз найменше хвилювало, я сиділа на колінах і плачучи різала собі руку.
☾︎ кінець pov т/і ☽︎☼︎ pov Ейдан ☼︎
Нарешті з десятого разу я вибрав двері і відірвавшись у ванну я побачив таку картину: Т/і сидить на підлозі плачучи дивиться на те як з її лівої руки стікає кров, а в правій тримає щось схоже на лезо. Я швидко підбіг до неї, вирвав з її рук лезо і обійняв.Я: Т/і, навіщо? 🥺
Вона лиш плакала всхлипуючи і нічого не говорила.
Я: ти ж моє сонце...
І тут я побачив її дірект в інстаграмі:
📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱
Нез: ти нічого не зможеш 😂
Ти бездарна 😂 я не розумію за що тебе полюбив Ейдан.
Краще ти вмерла 😂Т/і: що я тобі такого зробила?
Нез: ти забрала в мене Ейдана 😒
Ти йому не пара!
Хана і то краща! 🙄📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱
Я: зрозуміло...
Я взяв т/і на руки і поніс до неї в кімнату. Положивши її на ліжко я швидко побіг на кухню у пошуках аптечки, і ха я її знайшов перед цим відкривши 4 шафки і 2 тумбочки. Взявши її я направився до Т/і. Прийшовши я побачив, що її трусить і вона плаче. Я сів біля неї та обійняв і почав заспокоювати.
Я: зифіренко моя, поясни мені будь-ласка, що сталось?
Т/і: я... *всхлип* ... я....
Я: так, я бачив те повідомлення. Це через нього?
Т/і тільки більше почала плакати. Я її відпустив взяв за ліву руку і почав її легенько обробляти та перев'язувати, щоб не зробити Т/і боляче. Вона сиділа та час від часу всхлипувала. Закінчивши я акуратно положив її руку на ліжко, зібрав аптечку і відніс її на місце. Прийшовши я бачив як Т/і сиділа, дивилася в одну точку і плакала.
Я: ....
____________________________________
567 слів.Вибачте за довгу відсутність. Поставте будь-ласка ⭐. Прошу🥺. І дякую @karriiiiinaaaa за ⭐❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
☕Мафія☕
Fanfiction☂︎Головна героїня фф - т/і☕ ☂︎Дії відбуваються в Лос-Анджелесі 🌉 ☂︎Присутнє скло🍸 ☂︎Пропогандую Україну🇺🇦 ☂︎Я не буду писати сцени 18+ , бо я не маю права цього робити. Він теж особистість і на мою думку йому абсолютно не приємно коли він зуст...