🌙54🌙

280 24 4
                                    

....
~7:00~

Перший прокинувся Ейдан. Хлопець відчув що хтось лежить на його грудях. Ну а хто ж це може бути як не Т/і? Він обережно, щоб не розбудити дівчину почав перебирати пасма її волосся. Воно було таке м'яке, та так приємно пахло персиком, що хлопець прикрив очі і почав посміхатися. Він би ще вічність так лежав із тою, хто покорив його серце, але нажаль сьогодні у них зйомки і хоч не хоч, а вставати треба. Він переложив Т/і на ліжко, дбайливо укрив ковдрою та поцілував у ніс.

Ейдан: ☁️а чи законно бути такою милою 😍☁️

Він ще раз поглянув на неї, піднявся з ліжка та пішов не кухню. Тут роздався дзвінок його телефону. Галлахер взяв телефон та відповів на виклик.

📱 розмова 📱
Ейдан: ало

Нік: містер Галлахер, тут приїхала якась дівчина і каже що вона до вас.

Ейдан: що? Як її хоть зати? 😒

Нік: каже, що Хайді. Що з нею робити?

Ейдан: значіть так, випровадь її з території і скажи їй щоб відстала від мене та Т/і.

Нік: буде зроблено сер.

Ейдан: а як там база? Все в нормі?

Нік: все під контролем сер.

Ейдан: чудово.

Нік: а коли ви прибудете?

Ейдан: не знаю, через місяць напевно. Чи менше. Я не вкурсі точної інформації.

Нік: добре, дякую сер. До побачення.

Ейдан: мг.
📱 Кінець розмови 📱

Ейдан глянув на годинник.

Ейдан: ☁️тааак, зараз лише 7:10. Я встигаю ще зробити Т/і сніданок у ліжко) ☁️

Галлахер почав робити тісто для млинців (не оладків). Через п'ять хвилин тісто було зроблене. Хлопець (вибачте але я не звикла та й не знаю як правильно писати , бо у мене електронна то писала б ввімкнув, але так як у Ейдана газова - то підпалив камфорку аааааа чи як правильно? Напишіть будь-ласка, бо я не знаю) підпалив камфорку і поставив на неї сковороду. Через десять хвилин (да так швидко) він поклав останній млинець на тарілку, заварив каву.
Тут на кухню спускається заспана Т/і, хлопець її не одразу помітив. Дівчина тихенько підкралася до нього та обійняла з-за спини.

Т/і: ммммммм доброго ранку 😌

Ейдан: *повернувся до неї лицем та поцілував у лоб* доброго ранку принцесо 😊

☕Мафія☕Where stories live. Discover now