jongho film gecesi

3.6K 59 156
                                    

Film gecesi, ayın en sevdiğiniz gecesiydi.

Gerçekten de, herkesin geçici olarak diğer tüm düşünceleri zihninin gerisine ittiği ve sadece önlerindeki saatlere odaklandığı haftada bir geceydi. Yıldızlar gökyüzünde yüksekti, hepinize göz kırpıyor ve siz geceyi sanki kendi gecenizmiş gibi yakalarken izliyorlardı. Her zaman içecekler vardı, genellikle alkolsüz ama bazen San maceracı olurdu ve normal bir günde yemeyeceğiniz bir sürü atıştırmalık. Ama normal bir gün değildi, birlikte vakit geçirmek ve ayrıca ilginç filmler izlemek içindi.

Ancak, ikinci film bittikten çok sonra esneyip kanepenin köşesine kıvrılıp battaniyeyi vücudunuzun etrafına daha çok çekmeye başladınız. Üçüncü film daha yeni başlıyordu ve herkes bunun son olacağı konusunda hemfikir olduğu için dinlediniz.

"Artık bahar tavuğu değiliz." Hongjoong da esnedi, esnedi ve bardağında ne varsa bir yudum aldı. Açılış jeneriğiyle dolu yanıp sönen ekrana dikkat etmeye çalışırken bile gözleri kısılmıştı.

Önünüzdeki ekrandaki o tatlı ana dikkat etmeye çalıştınız ama içini bir titreme kapladı ve beyniniz yorgunluktan buğulandı ve başınızı koltuğun arkasına dayadınız. Gözlerinin üzerinizde olduğu hissi, etrafınıza bakmanıza neden oldu, Jongho'nun yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle size baktığını gördü. Ona bir gülümseme gönderirken, eli uyluğundan nazikçe seninkinin içinde dinlenirken vücudunun ısındığını hissettin.

Elinizi iyice kavramadan önce suları test ediyor gibiydi. Sevgi konusunda her zaman tereddütlü ve hatta utangaçtı ve her şeyin biraz değişmesini isterken, sizin de sorunun bir parçası olduğunuzu biliyordunuz. İkiniz de konu fiziksel temasa geldiğinde oldukça utangaçtınız ve bu da göz temasından kaçınmanıza ve utangaç gülümsemelere yol açtı. Çıkmaya başlamanızın üzerinden sadece birkaç ay geçmişti, bu yüzden aranızdaki süregiden garipliği anlayabiliyordunuz ama her şeyin doğal olarak başlaması için tek bir adım attığını biliyordunuz.

"Tatlım," Jongho'nun sesi yumuşak müziği böldü ve yine de duyması gereken tek kişi senmişsin gibi geldi. Neyse ki, herkes filme odaklanmıştı ve dikkat etmedi. "Uyumak ister misin?"

Başka bir esneme geldi, sorusunu onun yerine yanıtladı. Toplayabileceğiniz tek şey bir baş sallamaktı, vücudunuzda kalan enerji sadece gözlerinizi açık tutmaya çalışmak için harcanıyordu. Sen ve Jongho arasında kelimelere gerek olmadığı zamanlar oldu, sadece basit bir bakış ve beyinleriniz aynı dalga boyundaydı. Daha önceki flört geçmişinizde bunu başka kimseyle yaşamamışken Jongho ile nasıl doğal bir şekilde ortaya çıktığını düşününce kelebekler uçuştu.

"Y/N biraz uyuyacak, onlara odamı göstereceğim." Jongho biraz daha yüksek sesle konuştu ve mırıldanmalar ve onaylayan başlarıyla karşılandı. Elinizde duran el şimdi tutuşunu sıkılaştırıyor, sizi nazikçe yukarı çekiyor ve odasına doğru yönlendiriyor.

Daha önce odasını görmüşsünüzdür, size yeni bir koreografi gösterirken yatağında otururken ya da o yatağında otururken koltuğunda otururken, ikiniz de telefonunuzda oyun oynarken ve diğeriniz kaybettiğinde gülerek görmüşsünüzdür.

Odasına girdiğinizde, gerinip doğruca kalın yorgan ve yumuşak yastıklara yöneldiğinizde biraz farklıydı. Neyse ki, geldiğinde zaten pijamalıydın, üstünü değiştirmene gerek yoktu ve yorganın altından rahatlıkla kayabiliyordun.

"Ben sadece oraya geri döneceğim, bu gece kanepede uyuyacağım." Jongho daha fazlasını söyleyecekmiş gibi görünüyordu ama surat asıp kafanı sallayarak onun sözünü kestin.

"Burada kal?" Battaniye neredeyse çenenize geliyordu ve dudaklarınızı geren utangaç gülümsemeyi fark etmemesini umuyordunuz. Ona bakmaya çalıştın ama gözlerini her kilitlediğinde bunaldın ve ellerine bakmak zorunda kaldın. "Yorgun değilsen gidebilirsin."

Jongho'nun yanaklarında yumuşak kırmızı lekeler belirdi, başıyla onayladığında gözleri yere çevrildi , yatağının diğer tarafına giderken neredeyse sessiz bir " tamam " odayı yardı .

Yatak biraz eğildi ve arkanı döndüğünde Jongho'nun dikkatlice yanındaki noktaya tırmandığını gördün. Bir an için omuzlarınız fırladı ve teniniz karıncalanmaya başladı. Dönme, ona sarılma, ona sarılma, seni biraz daha yakınlaştıracak her şeyi yapma dürtüsü neredeyse dayanılmazdı.

Gerçekten de biliyordun ki, utangaçlığını bir tarafa itmezsen, senin ve Jongho'nun sonunda fiziksel sevgi konusunda rahat olmanız daha da uzun olurdu. Belki zihnini kurcalayan uykuydu ya da belki de duvarların nihayet çatlıyordu ama sen bunun için gitmeye karar verdin.

Arkanı döndün, dirseğinin üzerine oturdun, Jongho'nun gözlerinin içine baktın ve beynindeki sinir sana başka yöne bakmanı söylese de yapmadın. Erkek arkadaşına gülümseyerek yaklaştın, gözlerini biraz açarken izledin ve başka kimse fark etmeyecekti ama Jongho'nun tüm ifadelerini öğrenmiştin ve onları okumakta oldukça iyiydin.

Dayanmadığın kol Jongho'nun vücuduna dolandı, karnına yerleşti ve eğildin, başın göğsüne değdi ve yüzünün ısındığını hissetmene rağmen orada kaldın. Göğsü aynı anda hem yumuşak hem de sertti ve her zaman giydiği Jongho'nun kolonyasının kokusu karşısında şaşkına dönmüştünüz ve eğer aynı serideyse, kesinlikle onu seçebiliyordunuz. O kadar belirgin oldu onun ve bunu sevdi.

Kulağınız kalbine çok yakındı ve ne kadar hızlı attığını hem duyabiliyor hem de hissedebiliyordunuz. Onun üzerinde yarattığın etki bazen senin tarafından fark edilmedi ama o anda, Jongho tüm vücudu aşırı hıza girecekmiş gibi hissetti. Elleri terlemeye başlamıştı ama onları çarşafa sildi. Yavaşça, kollarının seni sardığını hissettin, biraz daha rahat olabilmen için seni ona yaklaştırdı.

"Bu tamam mı?" Başını kaldırarak Jongho'ya baktın, dudağının altı biraz dışarı çıktı ve Jongho'nun gözle görülür bir şekilde biraz rahatlamaya başladığını izledin.

Başını salladı, sana gülümsedi ve kalçamı sıktı. "Rahat olduğun sürece, bu mükemmel." Vücut ısısının seni sardığını hissetmek ve parmaklarının nazikçe kalçanı okşadığını hissetmek tuhaftı ama bu hoş değil ya da rahatsız edici değildi.

Yanakları daha da koyuydu ve ona gülümseyip kızaran tenine bir öpücük kondurmak için öne eğildiğinizde yumuşak bir kıkırdamayla karşılaştınız. Bu ses, Jongho'dan daha önce hiç duymadığınız bir şeydi ve onun size yakın olmasına yavaş yavaş bağımlı hale geldiğinizi hissedebiliyordunuz.

"İyi çünkü sen çok rahatsın ve ben hiç hareket etmek istemiyorum." Utangaçlığının tekrar içeri sızmaya başladığını hissederek, başını bir kez daha göğsüne koydun. Bir zamanlar hızlı ve kontrolden çıkan kalp atışı normaldi ve bunu yapmak için cesaretini topladığın için mutluydun.

"Biraz uyumaya çalış tatlım. Sabah görüşürüz." Kolu seni sarmıştı ve uykunun bir kez daha göz kapaklarını çekmeye başladığını hissettin. Başparmağı teninde daireler çizdi ve Jongho'nun kollarında yatarken kendini ne kadar rahat ve güvende hissetmen çılgıncaydı.

Gözlerin kapalıyken erkek arkadaşına daha da sokuldun, sıcaklığı seni sardı ve seni uykuya daldırdı. Tamamen gitmeden önce, üstünüzde Jongho'nun yumuşak sesini duydunuz, duymanızı istemiyormuş gibi hissettiren bir fısıltı ya da zaten uyuduğunuzu sanıyordunuz ama bir gülümsemeye karşı savaştınız.

"İyi geceler meleğim."

the end

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin