Ateez tepki mafia

2.6K 35 0
                                    

onların düşmanıyla arkadaş oluyorsunuz

Kim Hongjoong

Hongjoong tamamen sinirlenecekti. O adama ne kadar dayanamadığını biliyordun ve hala orada oturmuş onunla konuşuyor ve gülüyordun. Hongjoong olay çıkarmak istemediği için medeni kalacak ama daha sonra %100 şikayet edecek, "Bunu nasıl yapabildin?! Sana tam olarak onun hakkında ne hissettiğimi söyledim ve sen hala gidip en iyi arkadaş oluyorsun?"

Park Seonghwa

Seonghwa sessizce kızacaktı. İkinizin nerede olduğu önemli değil, sadece size bakacak. Seonghwa alçakgönüllü. onun korkutucu bakışını fark eder etmez gözleriniz genişledi ve ağzınız açık kaldı. Önündeki adama ve ardından Seonghwa'ya baktın, "Oh kahretsin kahretsin! Üzgünüm! Gitmeliyim!"

Jung Yunho

Yunho ne zaman birisiyle konuştuğunu görse, arkadaş edindiğine sevinirdi! Genelde çoğunlukla onunla ve diğer çocuklarla takılırdın, bu yüzden başka biriyle konuşuyor olman iyiydi ama sonra kiminle konuştuğunu gördü, gözlerini ne kadar geniş açtığından neredeyse bir kan damarını patlattı, "Hey y/n... bir dakikalığına buraya gelebilir misin?"

Kang Yeosang

Yeosang, sana dikkat etmediği için dünyada en çok nefret ettiği kişiyle konuşmaya ve arkadaş olmaya karar vermenin teknik olarak onun hatası olduğunu kabul edecek. Yeosang'a her zaman kimseden nefret edemediğini çünkü gerçekte çok yumuşak olduğunu söyledin ama bu onun aslında o adamdan nefret ettiği gerçeğini değiştirmez. Her neyse, Yeosang kiminle konuştuğunu görür görmez sana baktığı için bile ona yumruk atmak istedi. O anda tartışmak istemiyordu, bu yüzden sana mesaj attı, "Ondan uzak dur ve buraya gel."

Choi San

Bunların arasında en çok San'ın kızacağını düşünüyorum. Bu sesi duyar duymaz başını hemen kaldırdı. Ses bir şeydi ama senin güldüğünü ve neredeyse onun tepesinde olduğunu gördüğünde, bir çizgi filmde olsaydın, kulaklarından duman çıkabilirdi. Ayağa kalktı ve ikinizin olduğu yere doğru yürüdü, kulağınıza fısıldadı ve siz hemen kocaman gözlerle ayağa kalktınız, "Bir dahaki sefere böyle bir şey gördüğümde, herkesin önünde neler olduğunu size göstereceğim."

Mingi

Mingi, fikirlerinin, arkadaş olmak istediğin kişinin önüne geçmesine izin vermemek için gerçekten elinden gelenin en iyisini yapardı ama bu, onun gözlerini dikip bakmasını engellemez. Mingi, tansiyonunun saniyede yükseldiğini hissedebiliyordu ve sonunda bir elini omzuna indirdiğinde buna dayanamadı, "Tamam! Burada bu kadar yeter! Hadi y/n gidelim, kesinlikle yapacak daha iyi bir şeyimiz var."

Jung Wooyoung

Kızgın ve Küçük! O an için seni tamamen görmezden gelirdi. Pratik olarak sizi zaman içinde düşmanı olarak görüyor. Gözlerini ne kadar yuvarlar gibi göründüğünden tekrar kafatasına yuvarlamayacağından emin olmak için Wooyoung'a bakmaya devam ettin. Konuşma sona erdiğinde ve Wooyoung ile geri döndüğünüzde, tek yaptığı ona nasıl ihanet ettiğiniz hakkında mızmızlanmaktı, "Hayır! Nasıl olduğunu görüyorum. Ona katılmak istiyorsun."

Choi Jongho

Jongho bu konuda açıkça kaba olurdu. Sana birkaç kez onunla konuşmamanı söyledi, hatta sana fotoğraflarını gösterdi ve tahmin et ne yaptın? Gidip Jongho'nun yeminli düşmanıyla konuştu. Bilerek yapmadığına yemin et! Aklını kaçırmış olabilir ama Jongho sana hemen hatırlattı, "Sana ne demiştim? Sana onunla konuşmamanı özellikle söylediğimi sanıyordum."



ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin