ateez fluff part 1

2K 45 43
                                    

konu: korku filmi izliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

konu: korku filmi izliyorsunuz

konu: korku filmi izliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hongjoong

"Ah, hadi Y/N! Komik olacak!" dedi Hongjoong seni kanepeye çekerek.
"Korku filmlerini sevmiyorum, Hongjoong-ie!" şikayet ettin.
"Somurtkan ve sevimli yüzünü" yaptı, yenildi, iç geçirdin, "tamam, filmi oynat."
Lider büyük bir "EVET!" Diye bağırdı.

Gözlerini televizyondan sakladığın ilk beş dakikaydı. Hongjoong, her zamanki gibi ağladığını ve ona bağırdığını görmek için sabırla ilk atlayışı bekliyordu.

"Neden her zaman perili bir eve girmeleri gerekiyor? Geceleyin? Sis olduğunda?" Neden hep aynı konu olduğunu anlamayarak sordun.

"Çünkü aksi halde hiç eğlenceli değil bebeğim!" Hongjoong patlamış mısır alırken açıkladı.
"Hayır hayır hayır! Bu eve girme, bu iyi bir şey değil- AAAH!" diye bağırdın, battaniyenin altına saklanarak.

Hongjoong çok sert gülüyordu, yerde yuvarlanıyordu. Bulduğun tüm yastıkları ona attın. İstediği buydu.


SEONGHWA

Bir Cuma gecesiydi, Ateez üyeleri bir korku filmi maratonu yapıyordu. Seonghwa, onlarla vakit geçirmeyi sevdiğini bildiği için gelmeni istedi.

Her zamanki gibi kabul ettin. "Hangi filmi izleyeceğiz?" Erkek arkadaşının yanına otururken sordun.

"Bilişim Teknoloji! San bağırdı, "Çok komik olacak!".
Seonghwa battaniyeyi aldı ve yarısını sana "teşekkür ederim bebeğim" verdi. Sana gülümsedi.
"Mingi, iyi olacak mısın?" güldün.

"Ha-ha-ha..." dedi çocuk alaycı bir şekilde.

"Seni koruyacak bir erkeğin var! Sadece Jongho'm var!" Maknae onu hafifçe itti.

"Bayanlar ve Baylar! Maraton zamanı! Bu yüzden lütfen telefonunuzu kapatın. Ve ikiniz de..." dedi Wooyoung, Seonghwa'yı ve sizi işaret ederken, "arkamızda kirli bir şey yapmayın!"
Ona bir yastık fırlattın, "Wooyoung!". Bu çocuğun sınırı yok.

Filmi başlattılar. Erkek arkadaşının anında elini tuttuğunu hissettin.
Seonghwa korku filmleriyle ilgilenmiyordu ya da korkmuyordu ama korkacağın için ona yapışacağını bildiği her an. Ve onun için düştü.


YUNHO

Erkek arkadaşın dairende seni ziyarete geldi. İyi bir film bulmaya çalışırken televizyon izliyordu, siz telefonunuzda twitter yazılarını okurken başları onun kucağındaydı.
Yunho içini çekti. Bu, televizyonda iyi bir şey olmadığı anlamına geliyordu.
"Netflix izlemeli misin?" Onu önerdin, hala telefonunda geziniyor.
"Çünkü bir film seçmek için bir sonsuzluk alacağım." Gerçi haklıydı.
Başka bir fikir önermek istedin ama bir kızın çığlığı tüm odayı doldurdu.
"Ah! Korku filmi! Benimle izle Y/N!"

Ah, hayır, diye düşündün. Yunho telefonunu aldı ve halıya attı, ekran hala açıktı.
"Ama bebeğim... Korku filmini sevmiyorum- OH MY GOD GIRL RUN! ÇALIŞTIRMAK!" anında televizyona bağırdın. Erkek arkadaşın onu kaybediyordu. Korkacak türden bir kızdın ama yine de oyuncuya tavsiye verdin. Duymasalar bile.

"Umarım bir gün kendi senaryonu yazabilirsin!" dedi Yunho asık suratını görünce sana sarılırken.


YEOSANG

Cumartesiydi, erkek arkadaşının izinli olduğunu biliyordun. Demek onunla bir şeyler yapmayı planladın.
Dairende ya da yurtta kalmak istemedin. İlişkiniz hala bir sır olduğundan, onunla her takılmak istediğinizde saklanmanız gerekiyordu.

Senin için biraz can sıkıcıydı ama Yeosang'ın kariyerini mahvedebilir.
Erkek arkadaşına "Merhaba bebeğim, benimle sinemaya gitmek ister misin?" diye mesaj attın.
Mesajınızı bekliyormuş gibi anında 3 nokta gördünüz.

"Evet elbette." Gönderdi. Harikalar Diyarı promosyonları yüzünden onu 1 hafta boyunca görmediğin için gülümsedin ve rahatladın.
Telefonun elinde titredi, "ödüyor musun?" O sordu.
alay ettin. Bu çocuk.

"İkimiz için ödeyeceğimden daha fazla film seçebilirsem!" Cevap verdin.
"Tamam, Incheon sinemasında buluşalım."

Telefonunuzu kilitlediniz ve kendinizi randevunuza hazırladınız.
20 dakika sonra erkek arkadaşınla birlikte tiyatronun salonundaydın, kolların omuzlarında.
"Hangi filmi izleyeceğiz?" sonunda sordu.

Dayanamadın ama gülümsedin. Tahtayı işaret ederek onun gergin olduğunu hissettin.
"Gerçekten E/H? Korku filmi?" gözlerini devirdi.

"Bu bizim anlaşmamızdı bebeğim!" gülümsedin; planın işe yaramıştı.
"Tamam..." dedi Yeosang, siz onun yanağını öperken. "2 saatlik anlamsız ve yüksek perdeden çığlık atalım. Wooyoung yeterli değilmiş gibi."

uzun zamandır bölüm atmıyorum üzgünüm (;'༎ຶД༎ຶ')

E/H de y/n demek bilmeyenler için söylüyorum

kitabın okunmaları fazla düştü zaten :/ bölümler kötüyse belirtin düzeltirim

the end

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin