Can't sleep

2.1K 47 8
                                    

kelime: 733

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kelime: 733

tür: smut

dom! hongjoong x fem! okuyucu

gece yağmurlu ve ıslaktı. yağmurun pencereye çarpma şeklini ve ne kadar sert olduğunu sevdin. ne zaman yağmur yağsa uyuyabilirsin ama nedense bu gece uyuyamadın. yatakta dönüp durdun ama hiçbir şey işe yaramadı, yastığını soğuk tarafa çevirmeyi bile denedin. erkek arkadaşın hongjoong ile yatıyordun. Uyanık olup olmadığını görmek için dönüp ona baktın, uyuyordu.

Yüksek sesle nefes verdin, streslendin çünkü uyuyamadın, nedenini bilmiyordun ama bu gece uykuya dalmak zordu. hongjoong'a sarılırsın ve usulca fısıldarsın,

"hongjoong.....uyuyamıyorum...."

cevapsız. tekrar denedin,

"joongie.. uyuyamıyorum..."

Onu biraz dürttün çünkü bu sefer sonunda seni duydu.

"mhm?...uyuyamıyor musun? sana biraz daha sarılayım belki kollarımda uyuyakalırsın.."

uykulu bir sesle cevap verdi. oturdun, ona baktın.

"Zaten yoruldum, işe yaramadı. ve biliyorsun genellikle yağmur sesi beni anında uykuya daldırır..."

"Televizyon falan mı izlemek istedin yoksa sıcak bir çay mı istedin? belki bu yardımcı olur.."

Sesi yumuşak ama uykuluydu.

"Bilmiyorum, bana başka önerin var mı?"

hongjoong uzun bir duraksadı, sonunda tekrar konuştu.

"eğer uyuyamıyorsan... o zaman sevişmeye ne dersin?"

cesur bir açıklama önerdi, söyledikleri karşısında şok oldun,

"Şu anda? sabahın 2'sindeyiz hongjoong ve eminim böyle bir şey yapamayacak kadar yorulmuşsundur.."

Hongjoong ayağa kalktı ve senin üzerine eğildi,

"oh, bunu sonra göreceğiz.."

bu sefer sesi değişti, bu da size heyecan verici bir his verdi. daha yoğun hale geldikçe dudaklarını yumuşak bir şekilde öpmeye başladı. hongjoong dudaklarınızdan boynunuza doğru hareket ederek tatlı noktanızı doldurarak inlemenizi sağlar.

"Ah... Hongjoong..."

Boynuna ıslak öpücükler bırakırken göğsüne masaj yaptığını hissettin. Uyumak için sutyen takmıyordun çünkü onu yatakta giymek her zaman rahatsız ediciydi, bu yüzden tek giydiğin büyük bir tişört ve külottu. tişörtünü çıkardı, mükemmel göğüslerini ortaya çıkardı ve çok geçmeden son yemeğiymiş gibi onlara saldırmaya başladı. Onlara hiç bitmesini istemediğiniz bir his vererek, üzerlerine hıçkırıklar bıraktı.

yaptığı şahesere bakarak geri çekildi. Sırıttı ve külotunun kenarını tuttu ve onları odanın bir yerine fırlattı.

"y/n bebeğim... zaten ıslaksın. Ben sadece memelerini emiyor ve sana hıçkırıklar veriyordum. sen çok yaramaz bir kızsın."

hongjoong iç uyluklarınıza yaklaştı ve çekirdeğinize ulaşana kadar onları yavaşça öptü. sıcak nefesi sizi sabırsızlandırıyordu.

"hongjoong... lütfen acele et..."

yalvarıyorsun, sırıttı ve çekirdeğini yalamaya başladı. Adını haykırmaya başladın. seni yeme şeklini sevdin, her zaman doğru noktalara vurdu.

"joong..ben boşalacağım.."

demeye çalıştın ama tam gelir gelmez yaptığı şeyi bıraktı. ona baktın, şaşkın.

"hey ben-ahh gelmek üzereydim!!"

Sert vuruşu yüzünden söylediklerini bitiremedin. beklenmedikti ve o sana bir uyarı vermedi. onun da yüksek sesle inlediğini duydu.

"çok sıkı siktir et.."

Ayarlamak için birkaç saniyeye ihtiyacın vardı, ona hazır olduğunu göstermek için başını salladın. itmeye başladı, temposu yavaş ama güçlüydü. yumuşak iniltiler ve hırıltılı iniltiler odayı doldurdu.

"hongjoong...lütfen...daha hızlı gidebilir misin..?"

Tereddüt etmeden çabucak hızını artırdı ve daha hızlı ve daha sert olmaya başladı ve sizi tekrar gelmenin eşiğine gönderdi.

"Aman tanrım hongjoong gelmek üzereyim!!!!!"

yüksek sesle bağırdın. orgazmınızın yaklaştığını hissederek. Hongjoong, kollarınızı onun boynuna dolarken size öpücükler vermek için daha da yaklaştı. o kadar yakın olduğun için sırtında çizikler bıraktın.

"Hongjoong..."

"benim için boşal."

bir kaç saniye sonra oda geldi. duvarların sıkılaşır ve hongjoong'un inlemesine neden olursun. Midenizin her yerinde onun cum görünümü ve iyi bir sevişme seansından sonra ne kadar harika göründüğünüz onu tatmin ediyor. Hongjoong seni temizlemek için birkaç mendil aldı. gelip seni öptü.

"Sanırım artık uyuyabilirim.."

dedin yumuşak bir tonda, gözlerini usulca kapatarak

"Benim önerim harika bir fikir değil miydi?"

sen kollarına yatıp uykuya daldığında alnına yumuşak bir öpücük verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin