hongjoong sana aşık oldu

1.2K 41 0
                                    

🎶Hongjoong onun ilham perisi olduğunu düşünecek, ürettiği her şey seninle ilgili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶Hongjoong onun ilham perisi olduğunu düşünecek, ürettiği her şey seninle ilgili. Ve onu dinlemenize izin vermekten çok utanacak çünkü size olan hislerini itiraf etmiş gibi hissediyorum. Size çok hayran kalacak ve bazı arkadaşlarla güldüğünüzde yüzündeki gülümseme daha da büyüyecek.

🎶Size çok tapıyorum, sosyal medyadaki en yeni gönderinizi olabildiğince hızlı bir şekilde beğenin. Utangaç bir şekilde selamlıyor, selam veriyor ve orada burada soruyor ama ne kadar gergin olduğunu kesinlikle görebilirsiniz. Ve onunla konuştuktan sonra uzaklaştığınızda, sevgilisiyle konuşmaktan gurur duyarak yukarı ve aşağı zıplayacaktır.

🎶Size mesaj atmak isterse, sadece merhaba yazsa bile doğru kelimeleri düşünmesi bir saat sürecek, cevabınızı aldığında çığlık atacaktır. Uyuyamazsa, tüm metni tekrar okuyacak, gülümseyecek ve uyuyana kadar kendini erkek arkadaşın olarak hayal edecek.

🎶Ona iltifat ettiğinizde yüzü domates gibi kızarır ve sizi mutlu edecek küçük bir hediye verir. Sen farkında olmasan da senden çok hoşlandığına dair bir ipucu vermek için çok uğraşıyor.

🎶Seonghwa'ya hisleri hakkında konuşacak, ondan herhangi bir tavsiye alacak ya da Seonghwa'nın sana daha yakınlaşmasına yardım etmesine izin vereceksin. Nasıl iyi bir erkek arkadaş olunacağını bulmaya çalışarak (google'da) yavaş yavaş hakkınızda bir şeyler öğrenin.

🎶Bunu gerçekten yapmadan birkaç hafta önce, stüdyosunda tek başına durup kendi başına konuşarak ve sebepsiz yere utanarak duygularını nasıl itiraf edeceğini pratik yapacak.

🎶Size itirafım, sizi stüdyosuna davet etmesi gibi olacak, en iyi olduğunu düşündüğü şarkılarından birini dinlemenize izin vermeden önce orada burada konuşuyor. Ona evet dedikten sonra yüzünde bir gülümseme belirecek ve utanarak sarılmak isteyecektir.

🎶Ve dürüst olmak gerekirse, Hongjoong, Google'da öğrenmesine gerek kalmadan zaten en iyi en iyi erkek arkadaş oldu.

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin