konu: erkek arkadaşın olarak ateez
Hongjoong:
İlk başta korkutucu görünebilir ama herkes onun dünyanın en büyük erkek bebeği olduğunu bilir. Evet, grubun lideri ve çoğu zaman ciddi ve profesyonel olması gerekiyor ama aslında onun etrafında olması çok eğlenceli. Oldukça yapışkan ve her zaman size yakın olmak istiyor. Yine de umursadığın için değil çünkü o sadece sevimli ve kimse onun tatlılığına karşı koyamaz. Çoğu zaman kalbinin atmasını sağlamak zorunda bile kalmaz. Tek ihtiyacı olan onun için basit bir gülümseme ve işiniz bitti.
Seonghwa :
Bu adam gerçek bir sevgili. Annesini kaybettiği varsayılan küçük kıza karşı çok tatlı olduğu dingo bölümünü hemen düşünmem gerekiyor. Bu yüzden onun inanılmaz derecede tatlı ve sevecen olduğunu düşünüyorum. Erkek arkadaşın olarak uzakta ya da işiyle meşgul olsa bile seni sürekli kontrol etmek isterdi. İdol olmak çok iştir ve ikiniz de ilişkiye girmenin farkındaydınız ama bence Seonghwa yine de önceliklerinizi inanılmaz derecede yüksek tutardı. İlk değil, işi tutkusu olduğu için ama muhtemelen ikinci.
Yunho :
Yunho'ya karşı zaafım var yalan söylemeyeceğim. Bana erkek arkadaşım diye bağıran bir şey var. Belki de çok uzun ve tatlı olduğu ve elinin seninkinden çok daha büyük olduğu için sürekli senin elini tutacağı içindir. Size arkadan sarılmayı ve sizi kendine yakın tutarken çenesini başınızın üstüne koymayı çok isterdi. Yani sadece ona bak, o en tatlısı. Evet, bu adam en iyi erkek arkadaş olurdu. İşinin çok zamanını aldığını biliyor ama yine de olabileceği en iyi erkek arkadaş olacağından emin olurdu.
Yeosang :
Bu tatlı kız çok düşünceli bir erkek arkadaş olurdu. Diğer adamların olmayacağını söylemiyorum. Dürüst olalım, hepsi harika bir erkek arkadaş olur. Neyse bu tatlıya dönelim. Yeosang seni çok arardı. Fırsat buldukça seninle konuşmaya çalışırdı. Basitçe, sesinizin sesini duymayı sevdiği için. Ona rahatlık verir. Özellikle de gezmekle meşgul olduğu için etrafta olmadığında. Ya da bir şey hakkında endişeli hissettiğinde, sizi aramak için yola çıkar. Bu, sevmek için büyüdüğünüz bir şey. Onun sesini duymak, senin sesin onda olduğu gibi senin üzerinde de aynı sakinleştirici etkiye sahip. Yeosang'ın ne olursa olsun sana zaman ayıran tatlı bir erkek arkadaş olduğunu söylemeye gerek yok.
San :
Tamam, hepimiz San'ın cehennem gibi sevimli olduğunu biliyoruz. Bu nedenle, eğer kucaklaşmayı seviyorsanız, harika bir erkek arkadaş olacağını düşünüyorum. Kelimenin tam anlamıyla üzerinize atlarsa ve sizi yakın tutarken kendini rahat ettirirse şaşırmayın. San samimiyeti sever. Özellikle bir ilişkideki en masum tarafları. Ellerini tutmayı, parmaklarınla oynamayı sevecek. Rastgele çalacağınız yumuşak öpücüklerin tadını çıkaracak. Ne karşılığında yapacak. San'ın iki yüzü vardır. Bir tarafı diğer üyelerin ne düşündüğünü umursamıyor ve onlar etraftayken bile seninle kucaklaşıyordu. Diğer tarafı, diğerlerinin, özellikle de Wooyoung'un onunla dalga geçeceğini bildiği için bunu yapmakta biraz tereddüt ederdi.
Mingi :
Mingi, sevdiklerinden kucaklaşmayı ve ilgiyi seven yumuşak bir adamdır. Tıpkı Yunho gibi, Mingi'nin de ondan çok daha küçük olmasını seveceğini düşünüyorum. Boyut farkını görmeyi sever. Senin kolayca ulaşabileceği bir raftan bir şeyler kapmaya çalıştığını görünce. Tabii ki sevimli bir adam olduğu için sana yardım ederdi ama önce kendi kendine usulca gülümserdi. Yapmayı en sevdiği şeylerden biri, sizinle kanepede uzanmak, vücudu küçük olanı mükemmel bir şekilde kaşıklamak. Gülümsemekten kendini alamadığından başını seninkinin üzerine yasla.
Wooyoung :
Wooyoung kendinden emin biri gibi davranıyor ve senin ondan hoşlandığın çok açık ama derinlerde hepimiz onun en yumuşak adam olduğunu biliyoruz. Sadece ikiniz olduğunuzda, sizin için çok yumuşak oluyor. Sanki rastgele başını kucağınıza yaslayacak ve saçlarıyla oynamanızı isteyecek. Bunu istemenin yolu, başını çevirerek size bakabilmesi ve kötü şöhretli köpek yavrusu gözlerini ve suratını asması. Elbette ona hayır diyemezsiniz çünkü dürüst olalım, kim diyebilir ki?
Jongho :
Jongho tipik bir maknae değil. Evet, grubun en genç üyesi ama öyle davranmıyor. Aslında oldukça olgun davranıyor. Bir ilişkide aynı olurdu. Yaşına göre oldukça olgun, bu yüzden bir ilişkide iletişimi çok önemli bulacağını düşünüyorum. Onunla her şey hakkında konuşabilmenizi istiyor ve küçük şeyler için kavga çıkaracak tipte değil. Jongho harika bir erkek arkadaş olurdu ve biriyle 6 ay kadar çıkıp sonra onu ekecek tipte olmazdı. Uzun süredir işin içinde ve dürüst olalım, harika bir erkek arkadaş olur.
bu bölümde resimsiz olsun bişey olmaz /ᐠ。ꞈ。ᐟ\
bir sonraki bölüm one shot olacak hangi üyeyle istiyorsanız yazabilirsiniz
the end