jongho🔞

3.6K 51 24
                                    

Önünüz bir masanın üzerine bastırılır ve ellerinizle kendinizi toparlamak için herhangi bir şeye tutunursunuz. Jongho, son on beş dakika içinde seni Bulut 9'a üç kez götürdü. (3 kez boşaltmış yani)

10 saniye gibi bir süre için, bir miktar kendini kontrol etme duygusu kazanıyorsunuz ve "eli nasıl oluyor da hareket etmeyi bırakmıyor?" Diye düşünüyorsunuz.

Sen daha fazla işlem yapamadan, Jongho parmaklarını senin çekirdeğinin içinde kıvırdı ve günün dördüncü orgazmına neden oldu. Vücudunda hafif bir ter parıltısı var.

Yorgun hissediyorsun, ama daha fazlasını istiyorsun, bunu ona asla itiraf etmeyeceksin. Zayıf bacakların sıvılarla kaplı ve Jongho parmaklarını kaldırırsa, yerde açık ve azgın bir pislik olacaksın.

"Bu nasıl beceriksizlik?" Gülüyor, yavaş yavaş parmaklarını senin içinde hareket ettiriyor. "En iyi ihtimalle basit, pislik." Kıçının en karanlık yerinden düz bir yalanla cevap veriyorsun. Bu adam sana hayatının en iyi dört orgazmını yaşattı.

"Eğer o sik kafalı Yeosang bunu sana yapsaydı böyle söylemezdin, değil mi?" Alaycı bir şekilde soruyor, parmaklarının hızını artırıyor - damlayan çekirdeğinin hassasiyetinden inlemene neden oluyor.

Onu durdurmaya çalışmak için kolunu bileğine uzatırsın ama başarısız olursun ve Jongho iki kolunu bir eliyle tutar ve seni masaya çiviler. Beşinci orgazm seni şaşırtırken kıvranıyor ve sızlanıyorsun.

Jongho kulağına eğilir. "Yeosang'ın yanından geçerken bunu aklında tut: Sen benimsin. Sadece benim. Senden başkası olamaz." Parmaklarını çıkarır, sırt çantasını alır ve giderken "Geç kalma bebeğim!" Diye bağırır.

Bir profesörün masasında aşırı uyarılmış hormon yığınına yönlendiriliyorsunuz. Dersi bitirmek için nasıl bir yol.

bonus; bio

𝘃𝕚𝗲 𓂃 종호 ‎❍ 𝗮𝗽𝗽𝕝𝗲 𝗯𝕠𝘆 🍎˓ 𝗰. 𝗷. ❏ 𝟶𝟶' 종호 𝕓𝖾𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗒 ✧ֺ𓍯💭♡ 𝗷𝕠𝗻𝗴𝗵𝗼 ‹𝟹 𝗮𝗺𝕠𝘂𝗿. 𖧧࣪爱 ≀ 𝖼𝗁𝗈𝗂 𝗃𝗈𝗇𝗀𝗁𝗈. 🍄

evet bio koymak çok mantıklı oldu biliyorum gxdgxfyjcft

the end

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin