seonghwa sana aşık oldu

1.5K 48 2
                                    

🎶Bu çocuk her zaman harika görünse de önünüzde iyi görünmesini sağlayacak ama yine de size ne kadar iyi ve yakışıklı olduğunu göstermek istiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶Bu çocuk her zaman harika görünse de önünüzde iyi görünmesini sağlayacak ama yine de size ne kadar iyi ve yakışıklı olduğunu göstermek istiyor. Seonghwa tatlı ve sevecen bir insan ve sana ekstra özen ve sevgi gösterdi. Seni üzmeye cüret eden herkese vurmaya hazır, kimse onun aşkına dokunamaz.

🎶Seonghwa her zaman yanınızda olacak, sizi neşelendirecek ve tüm kararlarınızı destekleyecektir. Gününüzü daha iyi hale getirmek için tatlı gülümsemesini vererek, sizden çok hoşlandığını çok açık hale getirecektir. Seni kaçırmaya çalışan tüm erkekleri sessizce kovmaya çalışıyor, çünkü seni bırakmak istemiyor.

🎶Erkek arkadaşın olmadan önce seni iyi tanıdığı için sana daha da yaklaşacağından emin ol. Neyi sevip neyi sevmediğini biliyor ve ona senin de umursadığını gösterdiğinde seni kendisinin yapacağından emin olacak.

🎶Sana da sevgi gösterecek, sadece elini tut ya da belki saçınla oyna. Ah benim Seonghwa'm senin için çok yumuşak! Her sevgililer gününde sana çikolata ver ve doğum gününde sana tatlı bir hediye verecek.

🎶Herhangi bir tavsiye istemeyeceğine inanıyorum çünkü ne yapacağını biliyor ve senin yanında kendini rahat hissediyor, bu yüzden ihtiyacı olan şey sana çıkma teklif etmek için doğru anı beklemek. Çocuklar onlara seni sorduğunda kızaracak, yüzünde bir sırıtış onlara ne kadar harika olduğunu söylerken.

🎶İtiraf çok tatlı olacak çünkü Hwa seni gelip senin için yemek pişirmeye davet edecek. Bulaşıkları yıkamasına yardım etmeye çalışırken sana arkadan sarılmak ve seni çok sevdiğini söylemek. Ve doğru, Seonghwa şimdiye kadarki en tatlı erkek arkadaş olacak.

ATEEZ reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin