Dneska to pro tebe mělo začít. Nedávno sis začala hledat práci jako chůva. Netrvalo tak dlouho a ozval se ti pan Aird. Už když s tebou mluvil po telefonu zněl jako dost nepříjemný chlap. No ale ty jsi potřebovala práci a vybírat sis nemohla. Dneska ses měla s Rindy a jejími rodiči vidět poprvé. Těšila si se až se s Rindy poznáš ale zároveň jsi se dost bála jak s tebou budou spokojeni.
Měla jsi s nimi domluveno že dorazíš ve 14h k nim domů. Přemýšlela jsi co si vesměs na sebe chtěla si něco reprezentativního ale zas ne úplně něco extra moc. Zvolila si jednoduché černé šaty.
Když jsi dorazila na danou adresu už teď jsi věděla že to bude nejspíš dost nóbl rodina. Dům byl fakt dost velký a vypadal fakt dobře. Dál už si neztrácela čas a šla zazvonit.
Během chvilky se dveře otevřely. Stála u nich krásná, vysoká, blonďatá žena. ,,Dobrý den vy musíte být určitě Y/N. " řekla tím nejkrásnějším hlasem jaký si kdy slyšela. ,,Dobrý den. Ano jsem Y/N." pozdravila jsi ji. ,,Já jsem Carol Aird. Pojď dál prosím. Můj manžel a Rindy už čekají." Pozvala tě dovnitř a ty jsi vstoupila.
Dovedla do místnosti, která byla nejspíš jídelna. Hned jsi uviděla malou holčičku, byla roztomilá a dost podobná své matce. V zápětí sis všimla muže, který akorát vstával. Byl dost nesympatický už od pohledu takže se ti jen potvrdil tvůj názor. ,,Dobrý den jmenuji se Harge Aird." řekl a natáhl k tobě ruku. Taky ses mu představila. ,, S mojí ženou si se už jistě seznámila a tohle je Rindy." ještě to skoro ani nedořekl a už se k tobě hrnula malá holčička. ,,Ahoj já jsem Rindy." ,, Ahoj já jsem Y/N. " taky si ji řekla své jméno a s tím tě Rindy obejmula na přivítanou.
Když si odcházela domu měla jsi radost protože to vypadalo dost nadějně. Oba s tebou byli spokojeni a Rindy ses očividně taky líbila. Řekli ti že se ještě ozvou.
Ahoj nový příběh je tady. Dost jsem přemýšlela a rozhodla jsem se že takový příběh bude zas nejlepší. Doufám že se bude líbit.💕N.
|29.6.21|
ČTEŠ
Carol
FanfictionZačínáš pracovat u Airdu jako nová chůva pro Rindy. !NEKONTROLOVALA JSEM CHYBY!