Čaj

147 9 0
                                    

Dneska si měla první oficiální pracovní den. Těšila si se na malou Rindy a podle toho co ti řekl pan Aird po telefonu by tam měla být i jeho žena. Viděla si ji sice jen jednou ale vypadala jako krásná,atraktivní a milá žena. Takže na ní ses těšila taky.

,, Dobrý den paní Airdová." pozdravila si ji. ,, Prosím nemohly bychom si tykat?" nabídla ti a ty jsi souhlasila. ,,Tak teda...Ahoj Carol." ,,Ahoj Y/N." obě jste se trochu zasmály a vyrazily do domu.

,,Rindy ještě není doma takže máme ještě chvilku čas." mrkla na tebe a ty ses mohla zbláznit. ,, Dáš si čaj?" ,,Ano prosím." Carol zmizela v kuchyni a ty si zatím zkoumala své prostředí. Jo už jsi tady byla ale to si na to fakt neměla čas.

Carol se vrátila z kuchyně i s čaji v ruce. ,, Posaď se prosím. Řekni mi o sobě něco Y/N." sedla sis na pohovku a vzala si čaj. ,, Nevím co bych ti o sobě měla říct. Nejsem nějak zajímavá." ,,No tak kolik ti je? Jaké máš koníčky? Musíš mi o sobě něco říct při první schůzce toho z tebe moc nevypadlo." trochu se zasmála. ,,No je mi 22 ale už jsem to říkala tvému manželovi." ,,No za chvíli už bývalému manželovi." povzdechla si a napila se čaje. ,, To je mi líto Carol." ,,Nemusí drahoušku." řekla s naprostým klidem. ,, Tak třeba ráda maluji,čtu a trochu hraju na klavír-" v tu chvíli do domu naštěstí přijde Rindy se svým otcem.

Tak další kapitola je tady.Doufám že se bude líbit. Votes a komentáře potěší.❤️‍🔥N.
|2.7.21|

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat