Noc

128 6 0
                                    

Hned ti bylo jasné kam Carol mířila. ,,Mohly bychom se třeba jen mazlit prosím?" Zeptala si se. Carol přikývla, vstala a podala ti ruku. ,, Tak pojď do ložnice. Je to tam víc pohodlné." Teď byla řada na tobě abys přikývla.

V ložnici sis sedla na postel a Carol šla hledat něco do skříně. ,,Chceš něco na spaní? Mám tady nejspíš něco co bych ti mohla půjčit." Řekla a vystrčila hlavu ze skříně. ,, To bys byla hodná." Carol k tobě přišla a dala ti jedno tričko. ,,Můžeš se jít převléct do koupelny jestli chceš." Chvíli si přemýšlela a nakonec šla radši do koupelny. Samozřejmě ti to bylo o něco větší ale vonělo to po Carol a to bylo hlavní.

Když ses vrátila zpět do ložnice Carol už ležela v posteli a čekala na tebe. ,,Lehni si ke mně." Řekla a nadzvedla deku aby sis k ní mohla vlézt.

Po chvilce asi Carol přišlo že ležíš moc daleko protože ti dala jednu ruku kolem pasu a přitáhla si tě k sobě. ,,Je to v pořádku drahoušku?" ,,Víc než v pořádku." Řekla si už ospale. Během chvilky jsi usnula.

Uprostřed noci

V noci si se začala otáčet a chtěla si obejmout Carol. Ta tam ovšem nebyla. Rozhodla si se že ji půjdeš najít. V koupelně nebyla takže si hned zamířila do obýváku. Tam také nebyla což znamenalo že musí být v kuchyni. Našla si ji stát u kuchyňské linky nejspíš s hrnek čaje. Koukala se z okna bůh ví kam.

Opatrně jsi za ní přistoupila aby se nelekla. Omotala si jí ruce okolo pasu a hlavu položila na její rameno. ,,Proč nespíš zlato?" Zeptala se Carol chraplavým hlasem. ,,Protože jsem tě hledala a ty si tam nebyla." Odpověděla si. ,,Promiň. Probudila jsem se a nemohla usnout. Tak jsem šla sem abych tě taky neprobudila." Jen si přikývla hlavou, která byla stále položena na jejím ramenu. Pak odložila hrnek a otočila se v tvé náruči. ,,Pojď zpátky do postele. Je tady zima." Nestihla si nic říct protože už tě táhla do pokoje. Obě jste si lehly zpět a nakonec usnuly ve vzájemném objetí.

Chci se omluvit že tady tak často nevychází kapitoly ale věnuji se příběhu s Wilheminou. Nejspíš tady budu psát jen výjimečně takže se omlouvám. ❤️‍🔥N.

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat