Noční můra

131 7 0
                                    

V noci ses probudila celá zpocená. Měla jsi jednu ze svých dalších nočních můr. Zrovna dnes si ji vážně nepotřebovala. Byla to ta stejná jako vždy s tím rozdílem že v ni dnes byla Carol. Normálně si uměla noční můry zvládat sama ale dnes ne. Potřebovala si někoho vedle sebe. A jediná osoba, která se nabízela byla Carol.

Po chvilce přemlouvání ses zvedla a vyrazila do Caroliny ložnice. Pomalu jsi vstoupila samozřejmě spala a proto si zašeptala její jméno. Žádná odpověď. ,,Carol" řekla si už hlasitěji a to už zabralo. Začala se otáčet a když si uvědomila co se děje rozsvítila lampičku. ,, Copak se děje zlatíčko?" styděla si se za to ale teď už stejně nebylo cesty zpět. ,,J-já je mi to blbý ale měla jsem noční můru...a-" Začaly se ti v očích tvořit slzy a Carol si toho všimla. ,,Ne prosím neplač. Pojď ke mně." řekla něžně a otevřela ruce. Přešla si k ní a pořádně ji objala. Pak sis uvědomila že jsi v objetí ženy pro kterou pracuješ a jsi do ní tajně zamilovaná.

Odtáhla si se a Carol se na tebe podívala s takovou něhou jakou si nikdy neviděla. ,,Chtěla by si dneska spát semnou tady?" Přikývla si na souhlas.

Lehla sis vedle ní a ona si tě opatrně přesunula blíž k ní aby tě mohla obejmout. Po chvilce si upadla do hlubokého a klidného spánku.

Tahle kapitola je taková kratší no ale to je snad v pohodě. Votes a komentáře potěší.❤️‍🔥N.

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat