Malování

139 8 0
                                    

Rindy byla úžasná malá holčička. Hrála si s ni na babu a teď si chtěla jít malovat. Na šesti letou holčičku malovala pěkně.

Asi po patnácti minutách společného malování za vámi přišla Carol. ,,Tak co jak tady spolu válčíte? " s Rindy jste se na ni podívaly a usmály se. ,, Mami pojď se podívat co jsem namalovala." řekla holčička radostně. ,,Ukáž zlato." Rindy jí ukázala obrázek a Carol jí ho samozřejmě pochválili to co ale přišlo pak si nečekala. ,,A co jsi namalovala ty Y/N?" Zeptala se tě Carol najednou. Stydlivě si ji podala ten svůj. Byl to náčrt velké kytice růží. ,,Není to nic extra umím i lepší." Carol se na tebe nevěřícně podívala. ,,Prosím tě už teď to vypadá skvěle." ,,Y/N myslíš si ze taky budu jednou malovat tak jako ty?" Zeptala se zvědavá Rindy. ,, Určitě budeš."

,, Rindy zlatíčko co kdyby si šla dolu za tátou." Řekla Carol a ty sis uvědomila že je tady ještě pořad Harge. Rindy souhlasila a utíkala po schodech dolu za tátou.

Carol se posadila vedle tebe na místo kde seděla před chvíli Rindy. ,, Máš vážně talent Y/N. Měla by ses tomu začít věnovat...Nebo alespoň o tom přemýšlet." Řekla a ty jsi cítila jak tě probodává tím svým pohledem. ,, Nikdy mi nepřišlo že mám nějaký velký talent." Konečně ses na ni podívala a uvědomila sis že by ses v těch jejich očích mohla klidně ztratit. ,, No tak já ti teď říkám že talent máš." řekla docela rázným hlasem a asi si to uvědomila když jsi od ní odvrátila pohled. ,, Promiň nechtěla jsem aby to tak vyznělo." omlouvala se ti a u toho ti položila ruku na stehno. Jestli pak říkala něco dalšího už si nevěděla byla si jako v transu.

Pak do místnosti vtrhla malá holčička a její ruka na tvém stehně okamžitě zmizela. ,,Copak je zlato?" ,,S tatínkem už budeme odjíždět tak se jdu rozloučit."

Carol šla pak dolu s Rindy aby se rozloučily a ona se svým otcem odjeli. ,,Už půjdu. Kdy mám zase přijít? " zeptala si se. ,,Rindy by měla přijet za týden ale byla bych ráda kdyby si přišla třeba v pátek jestli máš čas?" chvíli ti trvalo než si pochopila na co se ptá. No ale než si stihla odpovědět Carol se začala omlouvat. ,, Promiň to nebyl dobrý návrh. Ozvu-" v tu chvíli si jí skočila do řeči. ,,Ráda přijdu." ,, Tak skvěle přijď na oběd. Vařím já." řekla a mrkla na tebe.

Vítám vás u další kapitoly. Vím trochu mi to trvalo ale snad nevadí. Votes a komentáře potěší.❤️‍🔥N.

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat