Ráno

131 7 0
                                    

Ráno si se probudila poměrně brzo. Chvíli jsi byla zmatená kde jsi ale pak sis vzpomněla na včerejší noc. Hned ses otočila aby jsi zjistila že Carol už nebyla v posteli. Proto si hned vstala a šla hledat ji hledat.

Hned jak si začala scházet schody ucítila si krásnou vůni jídla. Nedokázala si úplně odhadnout co to bylo ale nejspíš palačinky.

Když jsi vešla uviděla si Carol jak stojí u sporáku a děla opravdu palačinky. Bylo krásné vidět ji jak se tak ladně pohybuje po kuchyni. Nemohla si odtrhnout oči hlavně když pořad jemně kývala boky sem a tam. Nakonec se Carol otočila a samozřejmě tě přistihla jak zíráš. ,,Dobré ráno drahoušku. Jak ses vyspala?" Zeptala se. ,, Dobré ráno. Skvěle co ty?" ,, Taky skvěle. Akorát dodělávám palačinky tak se posaď." Sedla sis ke stolu a čekala až ti Carol přinese palačinky.

Snídaně proběhla v tichu ale příjemném. Pak jste si šly sednout ještě na gauč. Proběhly mezi vámi malé konverzace. Carol se pak omluvila že se jde vykoupat. Ty jsi zatím Dopita ještě svůj čaj a pak se šla nahoru převléct.

Mezi tím se Carol vykoupala a dorazila zas dolu. Ty ses k ní přidala a šla jsi umýt nádobí. Ona samozřejmě říkala ať to necháš ale ty si ji neposlouchala. Zatím co ty jsi myla nádobí se k tobě Carol vplížila. Byla jsi hluboko v myšlenkách proto sis ji ani nevšimla. Pak si ucítila jak se ti dvě paže obmotávají kolem pasu. V tu chvíli si byla jako v transu. Carol si to samozřejmě všimla a začala tě jemně hladit. ,,Uvolni se zlatíčko. Jestli ti to teda vadí nechám toho." Zašeptala ti do ucha z čehož ti hned naskočila husí kůže. Lhali bys kdybys jí řekla že ti to vadí. Bylo to neskutečně příjemné. Proto si jen pokračovala v mytí nádobí. ,, Vůbec mi to nevadí." Řekla si nakonec.

Pak se najednou otevřely vstupní dveře. Carol se hned odtáhla a zamířila k nim. Její kontakt ti začal hned chybět. Pak jsi ale uslyšela něco co si slyšet nechtěla.

Ahojky vítám vás u nové kapitoly. Votes a komentáře potěší. Uvítám názory.❤️‍🔥N.

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat