Hádka

133 9 0
                                    

Slyšela si Harge. ,,Bože co tady děla má být ještě pryč ne?" Začala si se sama sebe ptát v hlavě. Pak najednou přišel do kuchyně kde jsi stále myla nádobí. ,,Dobrý den." Řekla si a snažila se znít mile. ,,Co tady dělá Carol?" Úplně ignoroval tvůj pozdrav a celkově tvojí přítomnost. ,,Co by tady asi dělala. Prostě jsem jí pozvala." Řekla Carol zatím docela klidně. ,,Spala tady? A chci slyšet pravdu." Na Carol šlo vidět jak se snaží ovládat. ,, Ano Hargy spala tady. A co má jako být?" Cítila si se blbě že tam stojíš a posloucháš jejich začínající hádku, která vypukla kvůli tobě.

,,Můžeš mi říct důvod toho proč tady je?" Harge začal zvedat hlas a ty ses začala mírně třást. ,, Prostě jsem tady nechtěla být sama. To je to tak těžké pochopit? Radši mi řekni co tady děláš ty a kde je sakra Rindy?" Nikdy jsi neviděla Carol tak naštvanou. ,,Tak ještě pořad tady bydlím a Rindy je u mých rodičů."

Pak se otočil na tebe a šel přímo k tobě. ,,Nabízela ti moje žena něco? Nebo cokoliv dělala ve tvé přítomnosti?" Jeho tón ani blízkost se ti nelíbila. Chtěla si mu něco říct ale jediné co si dokázala bylo zatřást hlavou. ,,Jsi si jistá že ne?" ,,Harge to už by stačilo ne. Nech ji být." Najednou se ozvala Carol a šla přímo mezi tebe a Harge. ,,Fajn jak myslíš. Jdu si ještě pro nějaké svoje a Rindy věci vrátíme se asi až ve středu." Řekl a začal odcházet po schodech nahoru.

Carol se na tebe otočila a položila ti ruku na tvář. Jemně setřela slzu, o které si ani nevěděla že teče. ,, Je mi to strašně líto drahoušku. Moc se ti omlouvám že si u toho musela být." Hladila ti jemně tvář a snažila se tě uklidnit protože ses stále třásla. ,,T-to je v pořádku. Vím že za to nemůžeš C-Carol." Povedlo se ti říct roztřeseným hlasem. Dala ti malý úsměv a řekla ti ať se posadíš že je hned zpět.

Pak zamířila ke dveřím a čekala až Harge přijde dolů. Když byl dole slyšela si že si ještě něco říkají ale nepostřehla si nic z toho. Pak se jen zabouchly dveře.

Doufám že se líbí.❤️‍🔥N.

CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat