Dneska byl pátek a to znamená jen jednu jedinou věc. Máš se dneska vidět s Carol. Lhala bys kdyby si řekla že nejsi úplně nadšena.
Přišla si k domu a šla zaklepat. Během chvilky ti Carol otevřela a přivítala tě s vřelým úsměvem. ,,Ahoj Y/N. Jsem rada že jsi přišla." Řekla s jasným nadšením v hlase. Taky si ji pozdravila a šla dovnitř. Řekla ti ať si jdeš sednout ke stolu že nandá oběd.
Když jste obě snědli ten absolutně výborný oběd Carol tě poslala ať si jdeš sednout na pohovku. Po chvíli dorazila i Carol s dvěmi sklenicemi a flaškou vína. ,,Doufám že si dáš semnou?" radostně si přikývla na souhlas. Sedla se vedle tebe a nalila vám oběma víno.
Už nějakou dobu jste tam seděly a povídaly si o všem. Pak se tě ale z ničeho nic zeptala. ,, Tak co přemýšlela si o tom co jsem ti minule říkala?" zeptala se zvědavým hlasem. ,,Co myslíš?" v tu chvíli si nevěděla o čem mluví. ,,Myslím to že máš talent. Tak jestli si přemýšlela o nějakém větším rozvíjení a tak." ,,No upřímně ani jsem nad tím moc nepřemýšlela. Pořad si myslím že není moc o co stát s tím mým "talentem" " ona se na tebe trochu zamračila. ,, Tak mi řekni jak ti to mám dokázat a já to udělám." řekla to dost škodlivě u toho ti položila ruku na stehno a začala tě hladit. ,, J-já n-nevím." začala si se třást pod jejím dotykem a jen doufala že si toho nevšimne. Ale všimla.
,, Zlatíčko třeseš se. Je ti zima?" zeptala se starostlivě. Jen si zavrtěla hlavou. ,,M-měla bych už stejně radši jít. Začíná být pozdě." řekla si spěšně a snažila se znít a vypadat v klidu. ,, Ne, prosím nechoď. Vím že se to asi úplně nehodí ale nechtěla by si tady zůstat přes noc?" Když to řekla koukala si na ni jako kdyby jí vyrostla druhá hlava. ,,Nemusíš jen mě to napadlo. Nechci tě do ničeho nutit." dodala. ,, Ráda bych tady zůstala ale stejně nemám nic na převlečení. Takže-" nestihla si to ani doříct protože ti hned skočila do řeči,, Půjčím ti něco svého jestli si s tím v pořádku." Nakonec tě přemluvila a ty jsi si souhlasila.
Další kapitola je tady vím teď jsem na to dost kašlala ale nějak jsem neměla inspiraci tak se omlouvám. Doufám ze další kapitolu napíšu co nejdřív.❤️🔥N.
ČTEŠ
Carol
FanfictionZačínáš pracovat u Airdu jako nová chůva pro Rindy. !NEKONTROLOVALA JSEM CHYBY!