☾︎𝙲 𝙷 𝙰 𝙿 𝚃 𝙴 𝚁 6☽︎

3K 119 44
                                    

𝑺𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝑴𝑼𝑻🍋( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ali membasahkan diri dahulu sebelum menyapukan sabun mandi ke badannya sendiri ( -Lol napa detail btul author buat nii, bkankah benda² begini privasi🤦‍♀- ).

Tapi dalam masa yg sama, dia sepertinya tak sedap hati. Seperti ada seseorang yang tengah perhatikan dia dari luar bilik mandi. Ali menolehkan kepalanya kearah pintu tandas. Setahunya, dia dah kunci pintu bilik mandi sebelum buka baju.

Dia pergi ke arah pintu tersebut. Dia memegang tombol pintu dan memulasnya sedikit, ingin tahu apakah dia sudah menguncinya atau belum. Dah tahu jawapannya, bahawa pintu itu dah pun dikunci. Ali menghelakan nafas lega dan sambung balik mandi.


♫︎♫︎♫︎


Sementara di dimensi yang lainnya pulak, seekor landak berspesies endemik sedang mengintip seorang budak kecil yang putih mulus lagikan suci murni sedang mandi di dalam tandas.

Siapa lagi kalau bukan teman sebilik Ali, ejen landak Inviso kita,


Rudy...


Dipendekkan cerita-

Reader: Panjangkan.

Author: ... * Pandang readers *

Reader: * Pandang author *

Author: Yelah...


Sorry, merapu kejap (;´༎ຶٹ༎ຶ')


Rudy disana kelihatannya hendak ngap Ali disitu juga tapi apakan dayanya tak dapat menerjang Ali kerana pintu masuk keluar utama bilik air tersebut telah dikunci dari dalam oleh ejen iris yang lagikan sedang mandi di dalam tu juga.

Dengan tidak rela hati, dia terpaksa keluar dari bilik itu dan menuju ke kantin Akademik. Tapi tak lama, sekejap saja...


♫︎♫︎♫︎


Ali baru sahaja selesai mandi keluar dari bilik mandi dan menuju ke almari di mana dia letakkan semua pakaiannya di situ sebentar tadi. Baru saja dia nak buka pintu almari, dia terdengar pintu utama bilik itu terbuka.

Ali menoleh ke arah pintu tersebut dan nampak Rudy yang sedang membawa makanan yang dia beli tadi di kantin. Ali tak memperdulikan Rudy yang sedang memandangnya tajam.

Sebaliknya, dia hanya meneruskan tujuannya kembali dan mencari pakaian yang sesuai dengan keadaan di situ. Rudy yang baru je masuk bilik tadi dah tak memandang makanan yang dia beli tadi yang sekarang berada di tangannya.


Mata coklatnya itu menatap jauh ke badan Ali yang sangat suci itu.


Kakinya mula menjejak ke arah Ali yang masih sibuk mencari pakaian yang hendak dipakai. Secara tiba-tiba, dia menarik lengan Ali yang mungil itu dan menolak badan ejen iris ini ke atas katil hak milik bersama (maksud author milik mereka😅).


Ali tak bergerak seketika kerana perasaan terkejut. Dia memandang Rudy yang sedang menatapnya lapar. "R-Ru-Rudy..." Ali sebut nama Rudy sambil meneguk salivanya dengan paksaan.

Rudy kemudiannya menahan Ali dengan meletakkan kedua-dua tangannya di sebelah kepala Ali. Ali sedikit bingung tapi dia takut dalam masa yang sama. Ali tak tahu nak buat apa...

"Ru-d-dy... B-Boleh tak k-au ke tep-i?" Ali cakap dengan gugup. Dia sebenarnya gementar, dia tak tahu apa yang Rudy nak buat kat dia. Sementara Rudy si landak nii pula, dia hanya memerhatikan Ali dari tadi.

Apa yang Ali cakap tadi semuanya dia tak dengar. Mungkin dia dengar, tapi hanya masuk kiri keluar kanan saja sebab dia terpesona dengan wajah Ali yang sedang memohon kat dia untuk bebaskan dirinya.



Rudy tak boleh tahan dirinya.


Dia nak sentuh Ali.


Rudy memulakan pergerakannya dengan mencium leher Ali. Ali yang memberontak tadi pun mula mendesahkan nama Rudy.


"A-Ah~ Rudy..."


Rudy tak berhenti disitu saja, dia langsung menyambung permainannya itu dengan menggigit manja leher Ali dan meninggalkan kesan merah kat situ. Dia menyeringai jahat.

Lepas itu, Rudy mencium Ali dari leher ke pipi,  dan dari pipi bibir Rudy hampir dekat dengan bibir milik Ali. Dia berhenti seketika dan menatap muka Ali sekali lagi.

Dia nampak matanya tertutup rapat, langsung tak boleh nampak apa yang ada di sebaliknya, pipi dan hidung Ali kelihatan sangat merah dan bibirnya pulak seperti ingin mengeluarkan sesuatu tetapi tak tahu apa yang hendak disampaikan.


Dan Rudy tersenyum sinis akan hasil kerjanya.


Tanpa rasa ragu, dia terus mencium bibir Ali. Mula-mulanya, dia hanya menempelkan bibir mereka, tapi lama kelamaan Rudy mula rasa geram dan terus menggigit bibir bawah Ali. Ali yang tak ada daya pun membuka mulutnya, memberi kesempatan besar kat Rudy.

Rudy pun memasukkan lidahnya ke dalam isi ruang mulut Ali dan mula menjilat seluruh ruangan dalam mulut Ali. Ali yang tak sempat perasan tu pun mendesah diantara bibir mereka.

Lidah bertarung dengan lidah diantara bibir kedua-dua lelaki itu, nafas dan suara desahan milik mereka dan air liur saling bertukar mulut dan masuk ke dalam ruang yang bukan si empunya. Ada juga yang mengalir dari sudut bibir mereka berdua.

Tak lama kemudian, Ali menepuk dada Rudy, memberi isyarat untuk hentikan ciuman panas mereka. Dengan tidak puas hati, Rudy terpaksa melepas bibir Ali buat seketika biarpun dia sebenarnya mahukan lebih lagi.

Ali menarik nafas dalam-dalam, cuba mengisi peparu miliknya semula dengan cepat. Rudy memandang Ali tidak puas, dan menyambungnya dengan menghisap puting kanan yang berwarna pink dan kecil itu dengan kasar.

Ali yang baru sahaja dah menstabilkam nafasnya kini mendesah lagi kerana merasakan sesuatu yang basah kat puting kanannya itu. Dia ingin menolak Rudy tapi Rudy mengunci kedua-dua tangannya dengan gari miliknya yang selalu digunakan pada masa misi.


"R-Rudy~ Ahhh~"


Rudy mengangkatkan sebelah tangannya, memberi arahan kepada garinya supaya bercantum di atas kepala Ali. Ali hanya mampu pasrah dengan apa yang terjadi kat dirinya sekarang.

Sebelah sudah, Rudy pun menyambung permainannya dengan menghisap lagi sebelah puting Ali dengan penuh seksual.


"Ahhh~ Ahhh~ Sudahlah, Rudy~"


Sementara mulutnya bekerja di bahagian atas, tangan kiri Rudy membuka tuala mandi Ali yang setia berada di pinggang Ali. Melepaskannya perlahan, ingin menyindir sedikit.

Dan tuala tu pun jatuh ke atas lantai. Kini, Ali betul-betul telanjang bulat dihadapan Rudy. Rudy melihat Ali, dia terpegun akan kecantikan Ali kalah perempuan.


"Rudy~ L-Lepaskan aku~"


"Tak nak..."


Rudy mencium tubuh Ali hingga ke bahagian anak jantan milik mutlak Ali. Dia menatap sebentar kejantanan Ali. Dia merasakan besar lagi miliknya berbanding Ali punya.

Dia meraba kejantanan itu membuatkan Ali mendesah namanya lebih kuat dari sebelum ini.


"R-RUUDY~♡︎ Aaaahhhhhh~"


Rudy memandang Ali dengan muka menyindir. Dia suka melihat sisi Ali yang ini. Sungguh seksi~❤︎


"Assalamualaikum, Rudy Al-"

✰✰✰

Tᴏ Bᴇ Cᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ

Sorry ya, author betul-betul minta maaf sebab hampir 2 minggu author tak update chapter baru sbb ada masalah keluarga sikit.🙏

𝕿𝖊𝖒𝖆𝖓 𝕾𝖊𝖇𝖎𝖑𝖎𝖐 ~ ℜ𝔲𝔏𝔦 (𝒴𝒶ℴ𝒾)[𝗦𝗹𝗼𝘄 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲]Where stories live. Discover now