3ᴿᴰ ᴇᴘ.

5.4K 382 138
                                    

"semtin fedaileri😉🏃‍♀️"
whatsapp konuşması

Jungkook
BEYLER
BEYLER
BEYLER
OKULA BİRAZ ERKEN GELMİŞİM HEYECANDAN
BİZİM O MALI GÖRDÜM
YÜZÜ ÇOK İYİ AMA
KIYAFET SEÇİMİ BERBATMIŞ AMK ÖĞK
ÖĞRETMENLER ODASINA GİRDİ
ÇIKMASINI BEKLİYORUM
OKULA GELİNCE HABER VERİN

Jimin
KAÇIRMA SAKIN
AZ KALDI BEN DE GELMEK ÜZEREYİM

Hoseok
ben de yaklaştım sayılır

•••

Jungkook telefonunu cebine koyup, öğretmenler odasını gören köşede beklemeye başladı. O kendini beğenmiş odadan çıktığı anda ensesine yapışacak ve bir köşeye çekip o mesajların hesabını soracaktı. Giyinişine bakılırsa, tam olarak ben bir eziğim diye bağırıyordu. Kumaş pantolon, gömlek ve kemik gözlükler. Hadi amaaa, kim bu zamanda okula böyle gelirdi ki? En son ortaokulda bir hocasını öyle görmüştü, şimdi de lise son sınıftaydı ??

Beklemeye devam ederken aniden bir el omzuna atıldı ve anlık refleksle eli tutup arkasına döndü. Gelen Hoseok'tu.

"Gerizekalı, korkuttun." dedi sinirle. Hoseok aldırış etmeyip Jungkook'un baktığı yere, öğretmenler odasının kapalı kapısına bakmaya başladı.

"Nerde bizim sümsük?" dedi bir kolu hala Jungkook'un omzundayken. Kaşları çatılmış, pür dikkat etrafa bakıyordu.

"Çıkamadı bir türlü. Ne bu yılışıklık ilk günden? Kesin favori öğrenci olmak için hocalarla konuşuyor. Tipini de bi görsen, yüzü gerçekten iyi ama kıyafetleri aşırı eski moda." Çatılmış kaşlarıyla kollarını birleştirirken, arkasındaki duvara yaslanmıştı.

"Ben geldiiim." Geriden gelen cırtlak sesi duyduklarında ikisi de kafasını sesin geldiği yöne çevirdi. Gelen Jimin'di.

"Yoongi yok mu?" Jimin etrafa bakıp Yoongi'yi göremeyince sormuştu.

"Hayır. Salak kesin uyuya kaldı." dedi Jungkook kapıya bakmaya devam ederken.

"Nereye bakıyoruz? Bizimki nerde?" Jimin tekrar sorduğunda Hoseok kısaca olayı anlatmış, Jimin de onlara katılıp duvara yaslanmış bir şekilde kapıyı izlemeye başlamıştı.

Yaklaşık 10 dakikanın ardından ders zili çalmıştı ve izledikleri kapı bir kez olsun açılmamıştı.

"Bunun amacı ne cidden? 20 dakikadır o odada amına koyim. Napıyosa artık. Neyse elbet sınıfa gelecek." Jungkook sınıflarına yürürken sinirle konuşmuştu. O sırada arkalarından bir koşma sesi duyulmuş ve hepsi arkasını dönüp gelen kişiye bakmışlardı. Gelen kişi koşmaktan nefesi kesilmiş olan Yoongi'ydi.

"Uyuya kalmışım amına koyim. Bi tanrının kulu da aramamış. Yazıklar olsun size." Yoongi de aralarına katılmış ve birlikte sınıflarına gitmişlerdi.

5 dakika sonra öğretmenler zili de çaldığında ders hocası sınıfa girmiş ve herkes selamlamak için ayağa kalkmıştı.

Jungkook gelen hocanın kim olduğuna baktığında ağzından ufak bir küfür kaçırdı.

Siktir.

"B-beyler, bu bizim eleman."




•Bölüm Sonu•

Kitabın giriş kısımları mini mini olmuş olabilir amaaaaa merak etmeyin olaylara girdiğimizde uzayacak😋😋💗💗💗😻😻😝😝

call •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin